Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil FPS games van de afgelopen 3 jaar tot in ergens in de nabije toekomst gaan spelen op high rond de 60 fps.
Tevens speel ik piano en gebruik ik native instruments kontakt voor mijn midi controller.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ga je overklokken?
Ja wanneer dit in de toekomst nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben nu 2 weken bezig met samenstellen, vergelijken, etc en dit is waar ik zelf op ben gekomen:
Voordat ik echt een definitief besluit neem zou ik toch nog een second opinion van mede tweakers willen.
Jullie mening zou mij erg veel helpen.
Bij voorbaat mijn excuses als mijn informatie niet volledig genoeg is en tevens dank voor de reactie.
Ik wil FPS games van de afgelopen 3 jaar tot in ergens in de nabije toekomst gaan spelen op high rond de 60 fps.
Tevens speel ik piano en gebruik ik native instruments kontakt voor mijn midi controller.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| 1 | Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case |
| 1 | Cooler Master Real Power M620 |
Ga je overklokken?
Ja wanneer dit in de toekomst nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben nu 2 weken bezig met samenstellen, vergelijken, etc en dit is waar ik zelf op ben gekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 358,90 | € 358,90 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Intel 600p 256GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.028,70 | |
Voordat ik echt een definitief besluit neem zou ik toch nog een second opinion van mede tweakers willen.
Jullie mening zou mij erg veel helpen.
Bij voorbaat mijn excuses als mijn informatie niet volledig genoeg is en tevens dank voor de reactie.