ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Ikke naar de NoRRoD om te vragen wat er mis was met me Duron.. Zeggen ze dat het de voeding was.. Ikke nieuwe gekocht (300W), maar nee, nog steeds hetzelfde probleem..
Volgens mij was dat dus grooote onzin, en hebben ze me geld afgetroggeld met een voeding
Probeer eeerst die 230W (denk ik??), en als dat niet wil, 300W kopen (en laat me dat dan ook even weten ajb?)
Volgens mij was dat dus grooote onzin, en hebben ze me geld afgetroggeld met een voeding

Probeer eeerst die 230W (denk ik??), en als dat niet wil, 300W kopen (en laat me dat dan ook even weten ajb?)
Verwijderd
Zelf een AMD Duron 600, met een 235 Watt voeding. Werkt gewoon. Draait nu op 800 mhz gewoon stabiel, geen problemen. Gewoon kopen die kast / voeding.
Oh ik heb er WEL
een Geforce inzitten.
Oh ik heb er WEL
een Geforce inzitten.
ik ga het proberen, maar moet eerst nog het hele zaakje bestellen en in elkaar draaien. Zal nog wel ff duron dus...
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Ik draaide eerst op 235 watt, met Geforce.
Draaide goed, alleen ik kreeg van die powerdips in Probe.
300 W voeding gekocht (fl 75, valt mee dus) en nu blijkt het een foutje te zijn in die Probe van Asus (als je de Fan control aanzet of zo...)
Maar hij draaide op die 235 W ook al 600@850
300 W voeding gekocht (fl 75, valt mee dus) en nu blijkt het een foutje te zijn in die Probe van Asus (als je de Fan control aanzet of zo...)

Ik draaide eerst op 235 watt, met Geforce.

Verwijderd
Waarom kijk je niet bij AMD op de site naar aanbevolen voedingen en kasten? Ze geven zelfs aanbevelingen om je PC op te bouwen!!
Pagina: 1