Twitter/facebook voor livestream

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49
Dag allen,

Voor een klein event zoek ik een systeem dat hashtags displayed op mijn livestream.
Het idee is een beetje het zelfde als wat je nu ziet bij serious request, alles wat met mijn hashtags begint moet hij willekeurig laten zien.

We gebruiken, na veel getest te hebben, toch xSplit icm met autohotkey voor het automatisch switchen van de scenes.

Heb me rond gegoogeld, het ene kost heul veel geld en het meeste zijn twitter-walls, iets wat ik niet zoek.
Ik heb een script gevonden dat een mooie scrolling twitter balk laten zien, maar alleen van eigen tweets en niet van hashtags.

Heeft iemand enig idee?

Groet,
Luuk

Soundcloud!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Luukwa schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:08:
Ik heb een script gevonden dat een mooie scrolling twitter balk laten zien, maar alleen van eigen tweets en niet van hashtags.
Gezien je post in de Devschuur® staat: Waarom verbouw je het script niet? Al geprobeerd? Hou er rekening mee dat Kan iemand even...?-topics niet gewaardeerd worden ;) Dus we verwachten wel een beetje eigen inzet ;-)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49
RobIII schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:37:
[...]

Gezien je post in de Devschuur® staat: Waarom verbouw je het script niet? Al geprobeerd? Hou er rekening mee dat Kan iemand even...?-topics niet gewaardeerd worden ;) Dus we verwachten wel een beetje eigen inzet ;-)
Ik heb geen idee waar ik dit elders moet posten helaas.. je mag hem van mij verplaatsen..

Soundcloud!