Video server mogelijk down?

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Vraag

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:49
Goedemorgen allemaal,

Ik wil even checken of ik de enige ben of dat er meerdere mensen op dit moment problemen ondervinden met het afspelen van video's op Tweakers.net?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
FrankHe schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:40:
Ik wil even checken of ik de enige ben of dat er meerdere mensen op dit moment problemen ondervinden met het afspelen van video's op Tweakers.net?
Iets meer informatie zou wel handig zijn:
  • Heb je dit probleem bij alle video's of alleen bij één video?
  • Heb je dit probleem bij verschillende browsers?
  • Op de telefoon of desktop?
  • Android, iOs, Windows, Linux, Dos?
Ik heb net video: NXP: techgigant van Nederlandse bodem - Een bezoek aan de chipfabriek geprobeerd af te spelen en dat werkt in ieder geval prima.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 21-12-2016 10:15 ]

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:49
Alles lijkt ondertussen weer te werken. Mogelijk is er sprake geweest van tijdelijke downtime van de videodienst.

Had het probleem met meerdere video's op meerder devices op meerdere netwerken, WIFI en 4G. Aanleiding was dat de NXP video halverwege ermee ophield en ik niet in staat was om enige andere video te starten op zowel mijn laptop (OS X) verbonden met WIFI en mijn smartphone (Android) verbonden met 4G.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Klopt, de videoserver had even last van een kernel panic. Maar het is weer opgelost :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.