Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-07 18:30
Mijn vraag
ik heb een sony xperia z5, en wil daar ook graag icloud/ apple mail op instellen

Relevante software en hardware die ik gebruik
gmail app of standaard email app

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
gegoogled en de standaard instellingen gevonden, ik krijg dan echter een inlog fout.
en mogelijk komt dit door de 2 way authenticatie, en ik had ergens gelezen, dat je dit dan mogelijk apparaat specifiek uit kon schakelen, maar ik weet niet hoe?

kortom, ik wil graag mijn icloud mail, op mijn android toestel kunnen gebruiken, en alles wat ik tot op heden gevonden heb, werkt niet. Ook aparte apps doen het niet.

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Beste antwoord (via jpm.lensen op 21-12-2016 19:12)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jpm.lensen schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:35:
gegoogled en de standaard instellingen gevonden, ik krijg dan echter een inlog fout.
en mogelijk komt dit door de 2 way authenticatie, en ik had ergens gelezen, dat je dit dan mogelijk apparaat specifiek uit kon schakelen, maar ik weet niet hoe?
Je kan 2FA niet uitschakelen voor specifieke applicaties, wat je wel kan doen is voor specifieke applicaties een zo genoemd app wachtwoord aanmaken. Hoe je dit moet doen staat hier.

Vervolgens vul je in de mail app je gegevens in en bij het wachtwoord veld, vul je niet je wachtwoord in, maar het app wachtwoord.

Als het goed is wordt het account dan wel toegevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 21-12-2016 10:14 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jpm.lensen schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:35:
Je kan 2FA niet uitschakelen voor specifieke applicaties, wat je wel kan doen is voor specifieke applicaties een zo genoemd app wachtwoord aanmaken. Hoe je dit moet doen staat hier.

Vervolgens vul je in de mail app je gegevens in en bij het wachtwoord veld, vul je niet je wachtwoord in, maar het app wachtwoord.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 21-12-2016 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-07 18:30
rens-br schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:13:
[...]

Top bedankt, is nu gelukt!!!

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3