[FP] 'Lees meer' veranderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Sinds gisteren ochtend is de 'Lees meer' sectie op de FP veranderd, is er een Development-iteratie geweest zonder dat daar een nieuwsbericht van is gepost?

Wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JP8lYTv407mBcuQ33lqU05Eo/medium.png

De nieuwe indeling met logo's vind ik een heel verbetering, het is nu alleen jammer dat dit onder het nieuwsbericht is gezet in plaats van ernaast. Bij sommige nieuwsberichten heb ik nu een grote lege witte balk aan de rechterkant, beetje zonde van de ruimte. Zijn er plannen voor om dit weer naar rechts te verplaatsen of iets anders te doen met die ruimte?

Een screenshot als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HXOCDHWyv9tT7YakOzZCTBZO/medium.png

Op mobiel ziet het er overigens wel gewoon heel netjes uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

Ja, dat is aangepast :) De bedoeling is dat de rechterkolom uiteindelijk helemaal komt te vervallen, maar we pakken dat 'agile' (dus stukje voor stukje) aan. De mensen van ons productteam in Mooie Features kunnen je daar misschien wel meer over vertellen. Aangezien de release van gisteren een hele kleine was is daar geen aparte .plan voor geschreven.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:32:
Ja, dat is aangepast :) De bedoeling is dat de rechterkolom uiteindelijk helemaal komt te vervallen, maar we pakken dat 'agile' (dus stukje voor stukje) aan. De mensen van ons productteam in Mooie Features kunnen je daar misschien wel meer over vertellen. Aangezien de release van gisteren een hele kleine was is daar geen aparte .plan voor geschreven.
Dat is helder. Bedankt voor je antwoord! Ik was overigens aan het twijfelen of het thuis hoorde in SB of MF.

Betekend dit dat de kolom in zijn geheel komt te vervallen, dus de nieuwsberichten blijven zo smal of wordt de ruimte gebruikt om de nieuwsberichten / reacties breder te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

rens-br schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:37:
[...]

Dat is helder. Bedankt voor je antwoord! Ik was overigens aan het twijfelen of het thuis hoorde in SB of MF.

Betekend dit dat de kolom in zijn geheel komt te vervallen, dus de nieuwsberichten blijven zo smal of wordt de ruimte gebruikt om de nieuwsberichten / reacties breder te maken?
Uiteraard is het de bedoeling om de vrijgekomen ruimte ook nuttig te gaan gebruiken, maar daar mag ik verder nog niets over vertellen :p

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:45:
[...]
Uiteraard is het de bedoeling om de vrijgekomen ruimte ook nuttig te gaan gebruiken, maar daar mag ik verder nog niets over vertellen :p
Ok goed om te horen! Ook niet in een DM? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:15
Pff, ik vind het niet echt een verbetering, neemt te veel ruimte in.
Zou een instelling moeten zijn of je dit soort "Lees meer" informatie überhaupt wilt zien, en anders zou het veel kleiner moeten zijn. Echt een enorm blok informatie wat nu voorrang krijgt op de reacties op het daadwerkelijke artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
ArnoutV schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:58:
Pff, ik vind het niet echt een verbetering, neemt te veel ruimte in.
Of standaard maar één regel weergeven (dus twee nieuwsartikelen) in plaats van 2 regels doet ook al veel denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoutV
rens-br schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:03:
Of standaard maar één regel weergeven (dus twee nieuwsartikelen) in plaats van 2 regels doet ook al veel denk ik.
En dan ook de tags niet default tonen, ook pas als je "Alle gerelateerde artikelen" opent
De ene regel meer compact maken tot opengeklapt zou ook enorm schelen. Nu beslaat 1 regel vier tekst regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:23
Merkte dit ook al bij mobiel gebruik, om naar de reacties te scrollen ben je nu wel even langer bezig. Voelt een beetje onnodig, wellicht wat compacter op mobiel? Voelt erg lomp aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:33

kraats

Ik rol

Ik moet zeggen dat ik me (als autist? ;) ) een beetje erger aan de implementatie nu. Ik lees altijd alle nieuwsberichten op Tweakers, dus heb niet de behoefte aan dit grote blok met links en wel aan de kleine linkjes er onder naar het volgende nieuwsbericht. Zou er een in- en uitklapmogelijkheid kunnen komen, of dat het onder de linkjes naar het volgende nieuwsitem geplaatst wordt?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33
+1 voor autist. Ik lees ook alles dus gebruik alleen vorige/volgende bericht. Als de gerelateerd berichten ingeklapt kan worden (en dus bij het volgende bericht ook ingeklapt is) zou dat idd prettig zijn.

Oh, en natuurlijk dit en al helemaal dit.

[ Voor 22% gewijzigd door DaCoTa op 22-12-2016 19:27 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Het is sowieso voor verbetering vatbaar, als je het mij vraagt. Het neemt nu veel ruimte in, en er staat een link bij om welgeteld 1 extra artikel te laten tonen.

Al wordt het plaatje iets kleiner gemaakt en worden er standaard 2 artikelen getoond, met een link naar nog 3 aanvullende artikelen, dan heb je al aardig wat winst :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Het is ook vaak zo dat het artikel zelf vaak al linkjes (lees: relevante artikelen) in de tekst heeft. Ik zie regelmatig "relevante artikelen" die verwijzen naar dingen uit 2013, 2014 etc (zelfs 2007), hoe relevant is dat nog.

Persoonlijk denk ik dat de plaatjes geen toegevoegde waarde hebben.

Maar goed, t.net zal vast bijhouden hoe vaak er op die links word geklikt en daar de meer/minderwaarde uit kan concluderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

z1rconium schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:17:
Maar goed, t.net zal vast bijhouden hoe vaak er op die links word geklikt en daar de meer/minderwaarde uit kan concluderen.
We houden inderdaad het klikgedrag in de gaten. Weergave van één ipv twee rijen of teruggaan naar weergave zonder thumbnail is een optie als de huidige oplossing niet bevalt of niet beter wordt gebruikt dan de oude.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoutV
Na een week blijf ik het hinderlijk vinden dat "enorme" blok tussen artikel en de reacties :-/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat weerhoud je ervan om met custom css het volgende toe te voegen?
Cascading Stylesheet:
1
2
3
div.relatedArticlesContentContainer.related {
    display: none;
}

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
Hero of Time schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:35:
Wat weerhoud je ervan om met custom css het volgende toe te voegen?
...
Ben geen voorstander van custom CSS om de look'&'feel van Tweakers aan te passen, echter deze doet het wel heel prettig.
Pagina: 1