Internet pagina's laden niet na een tijd. W10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Mijn vraag:

Ik heb sinds een paar weken een probleem waarbij ik geen internet pagina's meer kan laden, maar ik heb wel gewoon internetverbinding op steam, teamspeak etc.

het is gefixt als ik de pc opnieuw opstart maar het begint wel erg vervelend te worden.

Ik heb van alles geprobeerd van router reset, naar ip release/renew naar winsock reset alles wat er maar te vinden was maar het verhelpt het probleem helaas niet.

ik weet nu zover niet meer wat ik nog kan doen en het gebeurd meestal 2x per dag.

Heeft iemand dit probleem gezien of ondervonden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
i5 2500k 4.5ghz overclocked
960GTX MSI
16GB Ram
Asus V-pro Z68
Provider Ziggo

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Netwerk adapter aan/uit zetten
Netwerk adapter stuurprogramma terug gezet en opnieuw geinstalleerd.
Drivers gecheckt
Ipconfig/ release /renew
Winsock reset
Windows files gecheckt
int ip reset
vaste ip/dns toegevoegd en auto gecheckt
Schone installatie W10

Ik heb helaas geen screenshots op het moment.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Goed dat je zelf al veel hebt uitgezocht. Zou je kunnen kijken naar het volgende:
• Andere browser getracht?
• Hostfile nagekeken?
• Firewall uitgeschakeld?
• Virusscanner uitgeschakeld?
• Blokkade in de router op poort 80/8080?
• Eventviewer erbij gehouden op de tijdstippen dat internetten niet mogelijk is?

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 21-12-2016 01:35 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:46

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Misschien heb je hier wat aan?
Bepaalde websites laden niet, wel na reboot.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Wat bedoel je precies met 'niet kunnen laden'? Krijg je een wit scherm? Doet je browser alsof je geen internetverbinding hebt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:39
Kun je het is proberen met ipconfig /flushdns als je het probleem weer hebt en daarvan de resultaten posten?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
batumulia schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:11:
Kun je het is proberen met ipconfig /flushdns als je het probleem weer hebt en daarvan de resultaten posten?
Zal ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op woensdag 21 december 2016 @ 07:04:
Wat bedoel je precies met 'niet kunnen laden'? Krijg je een wit scherm? Doet je browser alsof je geen internetverbinding hebt?
Ik zal je een screenshot geven zodra ik het weer heb. ik kan namelijk gewoon geen websites openen. iets van err connection oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 21 december 2016 @ 01:34:
Goed dat je zelf al veel hebt uitgezocht. Zou je kunnen kijken naar het volgende:
• Andere browser getracht?
• Hostfile nagekeken?
• Firewall uitgeschakeld?
• Virusscanner uitgeschakeld?
• Blokkade in de router op poort 80/8080?
• Eventviewer erbij gehouden op de tijdstippen dat internetten niet mogelijk is?
• Andere browser getracht? Ja, zelfde probleem
• Hostfile nagekeken? Ja
• Firewall uitgeschakeld? Ja
• Virusscanner uitgeschakeld? Ja
• Blokkade in de router op poort 80/8080? geen blokkade
• Eventviewer erbij gehouden op de tijdstippen dat internetten niet mogelijk is? niet eventviewer maar het is compleet random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heeft hij een ander probleem dan mij, bij mij zijn het geen minuten maar uren. zoals ik al aangaf gebeurd het ongeveer 2x per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:57
Gebruik je DNS van je Internet provider? Probeer eens Google ( 8.8.8.8) of ander DNS server en kijk of het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:59
Als het probleem zich voordoet, probeer er dan eerst eens achter te komen waardoor het laden niet gaat.

- Probeer eens een ping naar bijvoorbeeld 8.8.8.8
- Probeer eens een NSlookup naar een website ( bijvoorbeeld Tweakers.net )
- Probeer eens een Website te benaderen die op een andere poort draait ( bijvoorbeeld http://portquiz.net:26 )
- Probeer eens een Website te benaderen alleen op IP i.p.v domeinnaam (bijvoorbeeld http://213.239.154.30) ( dit is tweakers, maar geeft een route fout aan, maar als je die pagina ziet werkt het wel )

Dan kan je hopenlijk erachter komen wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
plizz en trickster ga ik doen! zodra het weer gebeurt maak ik screenshots en al :)

Verwijderd

Topicstarter
plizz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:00:
Gebruik je DNS van je Internet provider? Probeer eens Google ( 8.8.8.8) of ander DNS server en kijk of het probleem is opgelost.
Geprobeerd helaas geen resultaat

Verwijderd

Topicstarter
_trickster_ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:06:
Als het probleem zich voordoet, probeer er dan eerst eens achter te komen waardoor het laden niet gaat.

- Probeer eens een ping naar bijvoorbeeld 8.8.8.8
- Probeer eens een NSlookup naar een website ( bijvoorbeeld Tweakers.net )
- Probeer eens een Website te benaderen die op een andere poort draait ( bijvoorbeeld http://portquiz.net:26 )
- Probeer eens een Website te benaderen alleen op IP i.p.v domeinnaam (bijvoorbeeld http://213.239.154.30) ( dit is tweakers, maar geeft een route fout aan, maar als je die pagina ziet werkt het wel )

Dan kan je hopenlijk erachter komen wat er aan de hand is.
Alleen de ping werkte 4 send 4 received.

Verwijderd

Topicstarter
batumulia schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:11:
Gedaan, succesfully flushed the DNS verder geen resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op woensdag 21 december 2016 @ 07:04:
Dit is wat ik krijg: Error connection failed

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 00:05 ]

• Frost_Azimov
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:36
Suggestie; een probleem met je router als deze bijvoorbeeld squid o.i.d. gebruikt (Linux based firmware) en een transparent proxy heeft. Potentieel kan dit een probleem geven wat hier op lijkt.

Je router al een schop gegeven?

• Frost_Azimov
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:36
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:03:
[...]

Alleen de ping werkte 4 send 4 received.
dus:
ping www.sun.com
werkt niet

ping 156.151.59.35
werk wel

http://129.135.0.70/
werkt niet?

Klopt dit?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hebben we het overigens over een bedrade aansluiting of wireless?
Ik heb sinds een paar weken een probleem waarbij ik geen internet pagina's meer kan laden, maar ik heb wel gewoon internetverbinding op steam, teamspeak etc.
Bedoel je hier met "verbinding" dat je ook daadwerkelijk data stuurt/ontvangt via deze services of is dit gebaseerd op een "status: online" tekstje in de betreffende apps. In laatste geval kan het prima zijn dat de betreffende app geen checks meer heeft gedaan en doodleuk een oude status vermeld terwijl de verbinding eigenlijk dood is

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:46:
Hebben we het overigens over een bedrade aansluiting of wireless?

[...]

Bedoel je hier met "verbinding" dat je ook daadwerkelijk data stuurt/ontvangt via deze services of is dit gebaseerd op een "status: online" tekstje in de betreffende apps. In laatste geval kan het prima zijn dat de betreffende app geen checks meer heeft gedaan en doodleuk een oude status vermeld terwijl de verbinding eigenlijk dood is
Het gaat om bedraad en je verbindings vraag ja je verstuurt data en ontvangt data.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 01:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Frost_Azimov schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:26:
[...]

dus:
ping www.sun.com
werkt niet

ping 156.151.59.35
werk wel

http://129.135.0.70/
werkt niet?

Klopt dit?
Ik heb gedaan wat trickster vroeg en dat was de enigste resultaat, wat jij hier nu hebt neergezet kan ik niet testen aangezien ik de pc herstart heb

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Even tussendoor: het is helemaal niet nodig om meerdere posts achter elkaar te maken. Kopiëer en plak je berichten in één bericht, dat houdt het overzichtelijk.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

^^^ Dat dus. Je kan je posts aanpassen om informatie toe te voegen. Allemaal losse posts achter elkaar komt nogal opdringerig over :)
Pagina: 1