Andere achterkant 19" ATX kast nodig...

Pagina: 1
Acties:

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Hallo tweakers,

ik ben sinds kort in bezit van een Flexis 19" kast. Hier zat een dual Pentium Pro in maar ik wil er ander mainbord in gaan plaatsen. De kast is standaard ATX behalve de achterkant. Zie foto.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tefflar/caseachterkant.jpg

Heeft iemand misschien (van een mislukte casemod?) zo'n achterkant waar zo'n gewoon ATX aluminium plaatje voor poort aansluitigen in kan?
Of weet iemand waar deze te koop zijn? Let wel even op de bevestigings punten a.u.b. Als ik er zelf gaatjes voor de schroefjes moet in gaan boren is dat geen probleem hoor!

Ik kan natuurlijk wel zelf gaan modden maar aangezien dit een "echte" server wordt wil het graag zo netjes mogelijk doen.

Thanks!

Verwijderd

probeer ff bij een komputerboer

• Tefflar
Ik ken geen winkels waar ze enkel achterkanten van systeemkasten verkopen.

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb wel eens een aopen kast gehad waar kleine plaatjes los bijzaten. dus alleen om de poorten (van ps/2 tot sound) je zou dan een rechthoekig gat er in kunnen maken en daar zo'n plaatje in stoppen. ik denk dat je dat soort plaatjes wel ergens los kan kopen.

zo'n hele achterkant wordt denk ik wat lastiger.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op zondag 01 juli 2001 18:21 schreef Tefflar het volgende:
Ik ken geen winkels waar ze enkel achterkanten van systeemkasten verkopen.
niet een hele achterkant, maar allen het plaatje met aansluitingen :)

• Tefflar
Zo'n plaatje heb ik wel liggen maar dan moet ik dus zelf het gat maken EN een manier om dat plaatje vast te zetten. (Ik wil dat dit goed aansluit vanwege de airflow)

Volgens mij bestaan er ook gewone tower kasten die dezelfde achterkant hebben alleen met gat voor aluminium plaatje voor de poorten. Ik hoop dus voornamelijk iemand te vinden die nog zo'n gare/inkomplete kast heeft liggen. Als dit niet lukt zal ik inderdaad gewoon zelf aan de gang moeten.

• Tefflar
Het is al niet meer nodig... Ik ben met de decoupeerzaag aan de gang gegaan...

Verwijderd

En je wilde em netjes houden ?

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Laat daar eens pics van zien dan...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Bij mij zijn die dingen er uit gedonderd bij het modden van mijn kast. Ik heb het opgelost door gewoon een stuk papier er tegen aan te plakken.

Wat jij zou kunnen doen is een stuk Aluminium kopen van een maat zodat al je gaten worden overdekt en dan 4 gatjes boren. schroefjes er in en hij zit netjes dicht.
Pagina: 1