Het is zó druk bij PostNL, dat ze uit hun abo knallen

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Vandaag kreeg ik een aantal pakketjes. Ik was aan het werk en kon ze niet aannemen. Helaas bieden niet alle websites dit van te voren aan, mijn werktijden laten het eigenlijk niet toe om voor een avondlevering te kiezen omdat ik dan doorgaans nog steeds weg ben.

Vanavond op de site geprobeerd om de pakketjes te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Normaal gaat het op dit punt prima en kan ik een paar dagen later mijn pakketje 's ochtends ophalen voordat ik naar mijn werk ga.

Vandaag echter niet. Er ging 'iets' mis volgens de site. Wat blijkt: PostNL is door z'n abo bij google heen geknald. Er werd op zich wel een lijst geplaatst met adressen en ik heb er enkele geprobeerd, maar dit zorgde helaas niet voor het gewenste resultaat. Er is kennelijk een onderlinge afhankelijkheid met de weergave van het kaartje in de code zit en de selectie van een afhaaladres.

Gelukkig had ik een hele aardige postbezorger, want om ~2030 stond ie op de stoep om het alsnog te bezorgen.

@PostNL: Hoe zunig kan je zijn?
@Postbezorger O+

Afbeeldingslocatie: http://rotjes.bangblog.eu/random/2016-12-20_PostNL_Google_Maps_fail_2.png

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Oke maar wat is je doel met dit topic?

Ik zou zeggen meld dit lekker bij PostNL

[ Voor 36% gewijzigd door Aschtra op 20-12-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is niet discussiewaardig, vandaar ook een slotje.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.