Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget HKT PC €350-400

Pagina: 1
Acties:

• Thomba175
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-11 21:41
Hallo mede-tweakers,

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Word, Excel en Outlook. Internetten met veel tabbladen open. Extern bureaublad om thuis te werken via server. Spotify. Ik zou er ook graag mijn muziek collectie op willen zetten. Eigenlijk redelijk simpele dingen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
€350,- met eventuele uitloop naar €400,-. Het liefst zo goedkoop mogelijk, uiteraard nog wel graag een werkbaar systeem

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee/nvt

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik begin met 0. Dus eigenlijk alles. Dit is ook meteen mijn eerste PC die ik zelf wil gaan bouwen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit. Hij komt in het kantoor onder het bureau te staan. Ook hoeft hij niet super stil te zijn. Ik heb op dit moment 1 monitor en zou dit in de toekomst graag willen uitbreiden naar 2 monitoren. Voldoet onderstaande setting daarvoor?
Ik zou de PC ook graag gebruiken op draadloos internet. Is een USB dongle daarvoor geschikt? Zoja, welke?

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie mij vertellen of onderstaande lijst geschikt is om de taken uit te voeren? Daarnaast zou ik graag willen weten of het misschien goedkoper kan zonder dat de PC langzaam aanvoelt. Of is het misschien beter om de PC te upgraden naar een i3?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G4400 Boxed€ 55,95€ 55,95
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 58,-€ 58,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,95€ 49,95
1Sharkoon VS4-V USB 3.0€ 29,95€ 29,95
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 19,99€ 19,99
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 49,99€ 49,99
1be quiet! System Power B8 300W€ 34,-€ 34,-
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 79,90€ 79,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 377,73

Alvast bedankt.

Verwijderd

Wat is HKT? :) Huis, keuken, tuin?

Is wel een okee lijstje zo te zien. Vaak zie ik die MSI ECO boardjes voorbij komen in dit soort systemen (en in Core i5 systemen ook trouwens). Scheelt weer een paar euro en die heeft een Intel NIC. Daar kunnen ook 2 monitoren tegelijk op.

Ja, USB dongle kan. Zoiets krijg je dan: pricewatch: TP-Link Archer T2U

Voor een kantoor-PC adviseur ik zelf altijd wel een Core i3. Heb het al eens meegemaakt dat een klant die eerst ook alleen huis-tuin-keuken werk deed toch opeens met een boekhoudpakket aankwam dat een Core i3 minimaal vereiste. Dus toen was ik wel blij dat ik dat advies had gegeven. Nu doe ik niet meer minder dan dat, maar goed. "Extern bureaublad om thuis te werken via server. " => Ik weet niet of je hier nog verschil mee gaat merken met een Pentium of Core i3? Qua budget haal je het in elk geval niet als je ook nog de dongle moet kopen. :)