Relevante Vacatures banner uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik vond in de zoekmachine een aantal topic's van 2011 waar sprake is om de relevante vacatures uit te schakelen. Echter kan ik zo snel deze functie niet meer terug vinden.

Ik vind de Vacature banner namelijk wel heel erg lijken op reclame. En het zou heel jammer zijn als dit niet uit te schakelen is met een 'Tweakers Plus' abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Met custom css kan dat wel.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Niet online
Ja, maar dan wordt het element toch nog steeds op de pagina geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

De 'relevante vacatures' was een blokje op het forum welke niet meer bestaat. Ik zet je vraag even door naar ons productteam in Mooie Features :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

kluyze schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:41:
Ja, maar dan wordt het element toch nog steeds op de pagina geladen.
Dat geld voor de meeste andere dingen die disabled staan ook.
div#jobs {display:none;}
(in tegenstelling tot bijv. div#layout.takeoverBg wordt die aanpassing wel geaccepteerd)

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 20-12-2016 22:22 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

DukeBox schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:53:
[...]

Dat geld voor de meeste andere dingen die disabled staan ook.
div#jobs {display:none;}
(in tegenstelling tot bijv. div#layout.takeoverBg wordt die aanpassing wel geaccepteerd)
Wij zien het vacatureblokje niet als een reclamebanner, daarom 'mag' je hem van ons inderdaad gewoon verbergen met custom CSS :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

crisp schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:51:
[...]

Wij zien het vacatureblokje niet als een reclamebanner, daarom 'mag' je hem van ons inderdaad gewoon verbergen met custom CSS :)
Het aanbieden van vacatures door middel van een banner is in mijn optiek gewoon reclame. Nu heb ik er niet zo veel last van, maar ik ben het niet helemaal eens met het standpunt. Ik zou er persoonlijk een preference van maken om hem uit te schakelen en in te schakelen wanneer je het nodig acht. Om dat met een CSS te gaan doen, vind ik persoonlijk teveel moeite.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
De vacatures staan sinds jaar en dag bij de uitzonderingen (4.8) in de aanvullende abonnements-voorwaarden. Zie hier de hele lijst.

Met alle respect en excuses: Won't fix.

[ Voor 32% gewijzigd door zeef op 22-12-2016 00:04 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

zeef schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:01:
De vacatures staan sinds jaar en dag bij de uitzonderingen (4.8) in de aanvullende abonnements-voorwaarden. Zie hier de hele lijst.

pssst, even voor de beeldvorming: stel je landcode even in op België en bekijk het blokje dan nog eens. Dan snap je de plotselinge kritiek wellicht wat beter ;)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 22-12-2016 08:04 ]

Intentionally left blank

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Ah, ik zie het. Dat laat onverlet dat het een uitzondering blijft. Dus ik zou 'm met CSS wegtoveren.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Kan hier geen perf voor gemaakt worden om uit te zetten door de abbo's.

Want het is afschuwelijk, storend, het gebruikte rood is niet correct met de rest van de website. Enige plek waar het eventueel thuis kan horen als het dan toch moet is in de tracker, een stukje met vacatures. :(

Het beweegt ook nog es en de vacatures zijn niet relevant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tMEptBg1VMQVJ5wheNOElVv0/medium.png

[ Voor 27% gewijzigd door Tomsworld op 22-12-2016 19:19 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die pref is er al, in de vorm van custom CSS. Als abbo heb je die gewoon beschikbaar en vul je wat DukeBox zei erin.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Hero,
Ga ik wel doen als ik genoeg karma heb geen idee meer hoe dat werkt, het is gewoon bizar dat je er zo moet rondom werken. Het is gewoon absurd dat jullie dit zelf acceptabel vinden. Voor mij mag het blijven maar dan moet het wel in de site passen, het in de site doen passen werkt alleen in jullie voordeel.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb het ook uitgezet hoor, vind het ook maar afleiden. Maar ik had dan al genoeg karma om custom CSS te kopen voor ik crew werd.

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Hero of Time schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:50:
Ik heb het ook uitgezet hoor, vind het ook maar afleiden. Maar ik had dan al genoeg karma om custom CSS te kopen voor ik crew werd.
Hier ook zie ik maar 500 / 6 maanden , ik zie dat je iedere keer opnieuw moet komen, zal es kijken of dat altijd het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 22 december 2016 @ 00:01:

Hier wil ik dan toch weer kort op reageren. Er staat natuurlijk
Tweakers.net kan niet garanderen dat ...
Maar toch staat ook in deze lijst:
(aankondigingen van) prijsvragen
En die worden dan blijkbaar weer wel uitgeschakeld met een tweakers banner-vrij abonnement.

Ok, het is dus een specifieke banner die enkel in BE getoond wordt waar dan de NL variant een stuk minder druk is. Ik weet namelijk dat er al veel langer vacatures getoond worden en eerder leken deze een stuk minder op reclame.

Als een in Nederland werkende belg zou het me ook niet storen als ik vacatures uit Nederland te zien kreeg, als deze een stuk minder schreeuwen in ieder geval. Misschien om daarvoor een optie te voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

kluyze schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:10:
[...]

Als een in Nederland werkende belg zou het me ook niet storen als ik vacatures uit Nederland te zien kreeg, als deze een stuk minder schreeuwen in ieder geval. Misschien om daarvoor een optie te voorzien?
Dat kan :) Door je landcode te wijzigen naar Nederland bij het tandwieltje rechtsbovenin. Nadeel is wel dat dat ook doorwerkt naar o.a. de pricewatch...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:50:
[...]

Dat kan :) Door je landcode te wijzigen naar Nederland bij het tandwieltje rechtsbovenin. Nadeel is wel dat dat ook doorwerkt naar o.a. de pricewatch...
Nee, het boeit 'm niet of er nou vacatures in BE of NL staat. Het punt wat hij maakt is dat het nu enorm schreeuwt. Iets wat jullie voor banners niet toestaan (animatie, druk, audio). Hoe de vacature staat, het is maar een statisch plaatje/stukje tekst, is dat het vergeleken met de site iets te veel aandacht vraagt door de afwijking van uiterlijk.

Google heeft met hun adwords banners die niet enorm uit de toon vallen op sites. Die worden vziw hier ook gebruikt. Kan dat principe niet in zeker zin voor vacatures gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:02:
[...]

Nee, het boeit 'm niet of er nou vacatures in BE of NL staat. Het punt wat hij maakt is dat het nu enorm schreeuwt. Iets wat jullie voor banners niet toestaan (animatie, druk, audio). Hoe de vacature staat, het is maar een statisch plaatje/stukje tekst, is dat het vergeleken met de site iets te veel aandacht vraagt door de afwijking van uiterlijk.

Google heeft met hun adwords banners die niet enorm uit de toon vallen op sites. Die worden vziw hier ook gebruikt. Kan dat principe niet in zeker zin voor vacatures gebruikt worden?
Hij vraagt wel of je kan switchen naar de NL vacatures, en die zijn inderdaad minder druk opgemaakt. Onze zuiderburen hebben hiervoor een andere keuze gemaakt waar ik verder ook niet meer over kan zeggen behalve dat ik me kan vinden in de kritiek...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:22:
[...]

Hij vraagt wel of je kan switchen naar de NL vacatures, en die zijn inderdaad minder druk opgemaakt. Onze zuiderburen hebben hiervoor een andere keuze gemaakt waar ik verder ook niet meer over kan zeggen behalve dat ik me kan vinden in de kritiek...
Ah, na nog een keer z'n reactie te lezen zie ik 't idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

crisp schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:51:
[...]

Nog leuker zou zijn mocht het gewoon helemaal uit te schakelen zijn zonder css workarounds.
Dit is gewoon (schreeuwende) reclame voor vacature, punt.

Sorki#2242

Pagina: 1