Ik wou net een aanpassing in mijn profiel opslaan, maar kreeg de melding dat ik een checkbox moest aanvinken. Het gaat dus om de checkbox 'Moderate', blijkbaar is deze in het formulier verplicht?
Als ik deze inderdaad aanvink dan kan ik mijn profiel opslaan, echter krijg ik deze nu ook niet meer uitgezet!
Ik heb dit met een Firefox (50.1.0) en Edge (38.14393.0.0) getest. OS is Windows 10. Edge geeft tekstballonnetje 'You must select this checkbox' en een rood kadertje om de checkbox, Firefox geeft soms enkel een tekstballon.
Als ik deze inderdaad aanvink dan kan ik mijn profiel opslaan, echter krijg ik deze nu ook niet meer uitgezet!
Ik heb dit met een Firefox (50.1.0) en Edge (38.14393.0.0) getest. OS is Windows 10. Edge geeft tekstballonnetje 'You must select this checkbox' en een rood kadertje om de checkbox, Firefox geeft soms enkel een tekstballon.
code:
Enkel in de html overigens, als ik in de browser de 'required' tag weg haal, lukt het wel om het formulier te zenden en mijn profiel op te slaan.
1
2
3
4
5
6
7
| <input id="tweakers_layout_settings_form_modtools" name="tweakers_layout_settings_form[modtools]" required="required" class="text" value="Y" checked="checked" type="checkbox"> |