Beste Tweakers,
Alvast bedankt voor jullie antwoord...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem is bedoeld om te gamen. Ik zou graag minstens 60 fps op 1080p willen. Daarnaast voor wat google en office werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 a 1000 euro. Mijn lijstje is nu iets meer dan duizend maar ik denk persoonlijk dat het wel waard is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en toetsenbord zijn al aanwezig. Deze componenten zijn hoe dan ook goed. Beeldscherm met 1 ms input lag etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, maar dat komt puur door de kleur, zie volgende vraag dan ook
Ik heb ook de extra cpu koeler genomen omdat de standaard intel koeler niet echt mooi staat in deze build al zeg ik het zelf
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst iets met een rode kleur.
Ga je overklokken?
Nee, heb daarom ook geen k processor gekozen
Wat verwacht je van ons?
Advies te geven of dit systeem goed gaat functioneren en waar nodig te vertellen waar op bezuinigd kan worden en waar een paar tientjes meer geïnvesteerd moet worden.
(ik betaal max. per component 20 euro meer om die rode tint in heel de kast te hebben, dus als er wat goedkopers is, wat echt beter is. Dan hoor ik het graag)
Alvast bedankt voor jullie antwoord...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem is bedoeld om te gamen. Ik zou graag minstens 60 fps op 1080p willen. Daarnaast voor wat google en office werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 a 1000 euro. Mijn lijstje is nu iets meer dan duizend maar ik denk persoonlijk dat het wel waard is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en toetsenbord zijn al aanwezig. Deze componenten zijn hoe dan ook goed. Beeldscherm met 1 ms input lag etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 237,- | € 237,- |
| 1 | MSI B150 GAMING M3 | € 105,10 | € 105,10 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 290,95 | € 290,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R | € 126,95 | € 126,95 |
| 1 | Corsair CX650M | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.022,32 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, maar dat komt puur door de kleur, zie volgende vraag dan ook
Ik heb ook de extra cpu koeler genomen omdat de standaard intel koeler niet echt mooi staat in deze build al zeg ik het zelf
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst iets met een rode kleur.
Ga je overklokken?
Nee, heb daarom ook geen k processor gekozen
Wat verwacht je van ons?
Advies te geven of dit systeem goed gaat functioneren en waar nodig te vertellen waar op bezuinigd kan worden en waar een paar tientjes meer geïnvesteerd moet worden.
(ik betaal max. per component 20 euro meer om die rode tint in heel de kast te hebben, dus als er wat goedkopers is, wat echt beter is. Dan hoor ik het graag)
[ Voor 5% gewijzigd door ChristianBurger op 20-12-2016 21:27 ]