Ik heb met mijn neef de specs voor een game pc die ik zelf wel gaan bouwen op een rijtje gezet. Omdat het voor mij de eerste keer is wil ik feedback vragen aan jullie. Hebben jullie nog tips of enige adjustments die jullie adviseren?
Hier de standaard vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, streamen, photoshop, video's bewerken. (maybe Multiplayer server voor co- op met vrienden bij sommige games hosten oid ook nog)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Budget tussen de 1k - 1.2k (zonder monitor, toetsenbord, muis etc.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, maar het gaat alleen om de pc, niet over beeldscherm oid.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liefst grafische kaart van nvidea en processor van intel (i7)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik wil wel graag een game pc die de komende jaren nog games op minimaal high graphics kan spelen en het liefst op ultra en dan natuurlijk met minimaal 60 fps.
evt een optische drive in de pc is ook nooit mis voor het geval dat.
Ga je overklokken?
Nope, niet dat ik van plan ben
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij feedback willen geven of ik een aantal dingen niet te overkill of juist te kansloos gekozen heb.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Mvg
Hier de standaard vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, streamen, photoshop, video's bewerken. (maybe Multiplayer server voor co- op met vrienden bij sommige games hosten oid ook nog)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Budget tussen de 1k - 1.2k (zonder monitor, toetsenbord, muis etc.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, maar het gaat alleen om de pc, niet over beeldscherm oid.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 332,95 | € 332,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC | € 470,95 | € 470,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 52,40 | € 52,40 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.193,10 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liefst grafische kaart van nvidea en processor van intel (i7)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik wil wel graag een game pc die de komende jaren nog games op minimaal high graphics kan spelen en het liefst op ultra en dan natuurlijk met minimaal 60 fps.
evt een optische drive in de pc is ook nooit mis voor het geval dat.
Ga je overklokken?
Nope, niet dat ik van plan ben
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij feedback willen geven of ik een aantal dingen niet te overkill of juist te kansloos gekozen heb.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Mvg
[ Voor 69% gewijzigd door 1Milan10 op 20-12-2016 21:45 ]