Klikaanklikuit ACD-200 Dimmer schakelt alleen gedimd in-uit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Voor een dim bare LED lamp heb ik een ACD-200 dimmer gekocht. Na het inregelen schakelt deze alleen in- en uit op de laagst ingestelde dimwaarde. Het lukt mij niet om de lamp weer feller te doen branden. Je zou tweemaal op de aan knop moeten drukken volgens de beschrijving om in de dim-modus te komen, maar dit lijkt niet te werken. Iemand hier ook een soort gelijke ervaring gehad. Met oudere topics kom ik er helaas niet uit.

Ook nog even de FAQ van klikaanklikuit doorgenomen, maar daar staat eigenlijk niets anders in dan wat de handleiding vermeldt.

[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 20-12-2016 22:29 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Ik zou dit even in het HomeWizard topic zetten, heb je meer man die met deze spullen bezig zijn :) Verder heb ik nu 2 acd200 in gebruik, maar ik kan gewoon in de modus komen om de minimale dimstand in te stellen. Inderdaad 2 keer kort achter elkaar drukken, en dan met aan en uit knop op je asb op en neer lopen.

Feller zetten is op de aan knop, en dan na 1 sec weer op de aan knop, en even wachten, dan gaat ie langzaam feller.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Het instellen is geen enkel probleem, alleen als het ingesteld is start de lamp gedimd en is niet meer feller te krijgen. Die dim-loop is niet in te schakelen, door tweemaal op de aan/inschakelen knop te drukken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Hm, uhm ...ruilen voor een nieuwe? Even belletje naar KAKU of HW wil mss ook nog helpen :)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:05
Net nogmaals getest bij mijn setjes. En die werken (na het inleren) zoals beschreven. Zowel via de remote als via domoticz.

Heb je ook een andere lamp geprobeerd? (Geen led)
Reset e.d. heb je waarschijnlijk al gedaan?
En als je niet inleert? Dus niet "ideaal" werkt het dimmen dan wel?
En hoeveel watt heeft de LED lamp? KaKu geeft aan dat de 200 een bereik heeft tussen de 3 en 24 watt (LED)