Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In Outlook van Office365 heb ik mijn agenda gedeeld met de secretaresse ('kan bewerken'). Ik wil graag een melding krijgen als zij voor mij een afspraak in de agenda heeft gezet of verzet. Kan dat en zo ja, hoe doe ik dat?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)

Ze is je secretaresse, vertel haar dat ze je een mail stuurt als ze je een afspraak plant. Daar wordt ze voor betaald neem ik aan :)

Maar wist je lokale systeembeheerder dit niet / wat had je zelf al uitgezocht? :)
Hier op GoT verwachten we eerst eigen onderzoek voor je een vraag stelt. En dit moet best met google te vinden zijn lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zeker uitgebreid op Google gezocht en ook in Outlook zelf, maar kon niks vinden. Logisch.....want het kan dus blijkbaar ook niet... dan kan je lang zoeken!
Blij dat ik het hier heb gevraagd. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zeg helemaal niet dat het niet zou kunnen :)
Welke zoektermen heb je gebruikt?
Edit: en welke outlook client gebruik je, de app, webmail, outlook client (en zo ja welke versie van de outlook client)?

[ Voor 42% gewijzigd door The Eagle op 20-12-2016 21:09 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)