Blizzard

Pagina: 1
Acties:

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Wat een animatie team zeg. Elke keer weer als ik een filmpje van hun zie sta ik versteld. Net de laatse trailer gekeken van warcraft III (CD Diablo II Lord of destruction)

kwijl kwijl

kent iemand een site waar die Blizzard filmpjes host (op blizzard zelf na dus :P )

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06
Zal je een hint geven >:) koop gewoon alles BLIZZARD spellen.
dan heb je ook allefilmpjes die er te krijgen zijn van hun :) ..
Ze zijn nu net met de Budget titels bezig.
WC1, 2 D, D2 Sc en BW zijn nu alle maal voor veel minder tekoop :) ..

Ik heb ze ook allemaal gekocht voor de nieuw prijs en ik heb zelfs die actoin figuurtjes van WC en Diablo :)

Want ik wil gewoon alles van Blizzard hebben .

(PS en ik heb Hellfire ook ) ( maar die is van Sierra en het is een update voor Diablo 1

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
de blizzard spellen die ik heb (op 1 na dan)zijn origineel maar kwil de filmpjes los hebben ;)

Verwijderd

Ze zouden eigenlijk een keer al die filmpjes op een DVD moeten releasen die je dan mooi op je breedbeeld schermpje met Dolby kan bekijken :9

• ravw
Ik moet alleen nog die van diablo 2 hebben die dvd met film dan heb ik alles ... want die was ik vergeten . :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Ik geloof dat Blizzard de enige gamemaker is waar ik ook daadwerkelijk de spellen van koop.

Gisteren LoD gekocht

:9~

• Morphs
  • Laatst online: 21-05-2025
Blizzard heerst de pan uit :) Vroeger dacht ik daar wel anders over. In de tijd van de eerste Command and Conquer heerste westwood in mijn ogen wel boven Blizzard.

Van WC1 heb ik alleen de demo gespeeld en van WC2 wel redelijk wat maar C&C1 vond ik toch veel beter omdat beide partijen heel verschillend zijn en omdat de verhaallijn zo uitgebreid is.

Westwood is juist succesvol begonnen met dune2 en daarna natuurlijk C&C, maar uiteindelijk komt het erop neer dat ze met C&C (heette eigenlijk Tiberium Dawn), RA1, RA2 en TS vier keer hetzelfde hebben gemaakt. Jammer dat ze de boel zo hebben uitgemolken (wil niet zeggen dat ik de spellen verrot vind, C&C, RA1 en TS heb ik allemaal gekocht). Dune2000 heb ik nooit gespeeld maar het scheen dus echt niet geweldig te zijn (dune2 was veeeel beter). Naar Dune Emperor ben ik erg benieuwd, hopelijk geeft het weer het echte dune2 gevoel.

Blizzard is eigenlijk in al die tijd juist steeds meer omhooggeklommen. Ze hebben zich echt ontwikkeld tot een van de besten. Met StarCraft, Warcraft en Diablo 1 & 2 hebben ze alleen maar hits gehad en naar WarCraft III ben ik ook benieuwd.

Alleen jammer van WCIII dat er van de initiele 6 rassen maar vier zijn overgebleven. Zelfs het Demon ras, waarvan je er in een van de trailers ook eentje ziet, zijn uit het spel gehaald. Vreemd eigenlijk omdat volgens mij het verhaal juist over de Demons ging.

Naja, misschien hebben ze de demons gewoon maar weer geheim gehouden en de hoop dat niemand er meer aan denkt, dan is het bij de release een extra verrassing ;)

[edit: ff wat dingen veranderd waar ik eigenlijk niet lang genoeg over had nagedacht :) ]

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Blizzard is inderdaad erg goed in animatie, allemaal gemaakt met 3d studio max.
Ik vraag me af of Warcraft3 ingame net zo goed wordt als in-cinematic :P

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:35
Ik koop elk spel blind dat Blizzard uitbrengt..jammergenoeg zijn dat er niet zo veel :( Maar dat komt de kwaliteit wel ten goede natuurlijk :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• ravw
Het is alleen jammer bij Blizzard dat ze wel eens heel laat uitkomen met spellen maar voor de rest is het echt heel goed ...

Jammer dat ze die Warcraft Adv weg hebben gegooid daar zat ik echt heel erg naar uit tekijken :(
Maar helaas komt die nooit meer uit :(

Pagina: 1