ssd advies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymond1212
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-12-2019
halle mede tweakers
ik heb een macbook pro eind 2011
en ik wil van een sshd naar een ssd
maar ik heb wat advies nodig
ik heb ongeveer een max van 160/180 euro budget
ik wil graag een ssd die 500 of hoger
en een die de maximale uit mijn mac sata bus kan halen (sata 6 gigabit)
alvast bedankt ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymond1212
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Laatst online: 12-09 15:17

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Dit zijn allemaal prima ssd's: https://tweakers.net/pric...396;525475;545429;619453/

Ik zou voor de bx300/850 evo/750 evo gaan. Hen zelf een aantal Samsungs, die doen het altijd, nog nooit gedoe mee gehad. Ik heb ook een uv300, maar dat is echt budget spul.

Is het een 2.5 inch of m.2 slot? Kan allebei sata 600 zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 20-12-2016 18:16 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymond1212
Sata 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymond1212
Eventueel een 480 gb ssd kan ook
Is een sandisk ook goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:19
Sata 2.5 bestaat niet.

Ja Sandisk is over het algemeen ook goed. Maar dat is hetzelfde als zeggen een Volkswagen is ook goed. Het gaat ook om het type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymond1212
Sata 6 gigabit
Maar kwa sandisk duur ik had een 249 gb ssd maardie ging na 6 maanden stuk was 3/4 jaar terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi raymond1212,

Welkom op GoT. Echter, je valt in korte tijd op doordat je topics aanmaakt van lage kwaliteit die niet aan onze kwaliteitseisen voldoen. We verwachten namelijk eigen inzet en dat valt in de drie topics die jij hebt aangemaakt niet terug te zien.

Zo post je in het verkeerde forum, zie: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Zo is je startpost van onvoldoende kwaliteit, zie: Policy: Alle regels die op het forum gelden.
Zo begin je zinnen niet altijd met een hoofdletter en maak je onvoldoende gebruik van interpunctie.
Tot slot post je meerdere berichten achter elkaar, terwijl wij willen dat je je voorgaande bericht wijzigt als je iets wilt toevoegen, en dus niet meerdere berichten achter elkaar post.

Kortom, er valt best wat te verbeteren aan je poststijl. Aan jou het verzoek hier iets mee te doen en te proberen het beter te doen. We zijn ons bewust dat het voor beginners even wennen is, maar begrijp dat Tweakers.net geen helpdesk is maar een serieus forum waar op hoog niveau wordt gepost. Dus dat betekent dat er ook veel van je wordt verwacht. Als ruil krijg je daar wel gratis deskundig advies voor, dus als jij laat zien dat je moeite wilt doen je te voegen naar de kwaliteitseisen van Tweakers.net dan laten wij zien wat we waard zijn.

Heb je vragen over bovenstaande? Dan kun je altijd een bericht sturen naar mij of een andere moderator.

Alvast bedankt voor je moeite en begrip!

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.