Ik zoek een?
55 inch televisie ter vervanging van mijn LG 32LN5778. Wat ik altijd een prima tv heb gevonden. Maar in een nieuwe situatie is de afstand tot de tv ruim verdubbeld.
Naast de 55 inch zie ik 100 Hz wel als een zekere meerwaarde. Overige zaken als HDR, UHD zijn mooi meegenomen maar zie ik niet als must.
Wat is je budget?
Rond de 900 euro. Veel meer wil ik er niet aan uitgeven, dat vind ik een televisie niet waard.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Puur televisie kijken (inclusief Netflix)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat zelf te denken aan deze Philips: pricewatch: Philips 55PUS6501/12 Zilver
Deze tv heeft de 100 Hz ook UHD en HDR. Daarnaast heeft het model Ambilight.
Andere optie (hier veel gelezen): pricewatch: Sony Bravia KDL-55W755C Zwart
Heeft niet de extra opties, maar de beeldkwaliteit schijnt goed te zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben de extra opties op de Phillips een duidelijke meerwaarde, of kan het dat de Sony domweg beter beeld heeft? Zijn er daarnaast nog andere goede opties die ik over het hoofd zie?
55 inch televisie ter vervanging van mijn LG 32LN5778. Wat ik altijd een prima tv heb gevonden. Maar in een nieuwe situatie is de afstand tot de tv ruim verdubbeld.
Naast de 55 inch zie ik 100 Hz wel als een zekere meerwaarde. Overige zaken als HDR, UHD zijn mooi meegenomen maar zie ik niet als must.
Wat is je budget?
Rond de 900 euro. Veel meer wil ik er niet aan uitgeven, dat vind ik een televisie niet waard.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Puur televisie kijken (inclusief Netflix)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat zelf te denken aan deze Philips: pricewatch: Philips 55PUS6501/12 Zilver
Deze tv heeft de 100 Hz ook UHD en HDR. Daarnaast heeft het model Ambilight.
Andere optie (hier veel gelezen): pricewatch: Sony Bravia KDL-55W755C Zwart
Heeft niet de extra opties, maar de beeldkwaliteit schijnt goed te zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben de extra opties op de Phillips een duidelijke meerwaarde, of kan het dat de Sony domweg beter beeld heeft? Zijn er daarnaast nog andere goede opties die ik over het hoofd zie?