Mijn vraag.
Ik zoek een goede tv die niet teveel toeters en bellen heeft omdat hij voor een ander is de vorige tv is kapot.
Hij moet onder de 1000 euro kosten mischien is een hogere resolutie tv wel handig ik zat te denken aan ultra-hd.
Verder moet er een kaartje van ziggo in.
En hij mag beslist niet groter dan 40 inch zijn!! Kleiner mag wel. Maar hetliefst 40 inch.z
Er moet ook een beugelbevestiging op.
En we liepen tegen een probleem aan dat de geluidboxen op de nieuwste tv's achter de tv zitten maar de plaats waar de tv komt is afgesloten dus kan het geluid niet goed naar voren op zijn vorige tv zaten de boxen echter aan de voorkant.
Ik zoek dus eigenlijk nog een paar goede boxen in toren vorm (2).
Relevante software en hardware die ik gebruik.
Smart tv kan leuk zijn maar hoeft niet.
Radio zou wel top zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik heb deze tv al gevonden: pricewatch: Samsung UE40KU6020 Zwart
Ik zoek een goede tv die niet teveel toeters en bellen heeft omdat hij voor een ander is de vorige tv is kapot.
Hij moet onder de 1000 euro kosten mischien is een hogere resolutie tv wel handig ik zat te denken aan ultra-hd.
Verder moet er een kaartje van ziggo in.
En hij mag beslist niet groter dan 40 inch zijn!! Kleiner mag wel. Maar hetliefst 40 inch.z
Er moet ook een beugelbevestiging op.
En we liepen tegen een probleem aan dat de geluidboxen op de nieuwste tv's achter de tv zitten maar de plaats waar de tv komt is afgesloten dus kan het geluid niet goed naar voren op zijn vorige tv zaten de boxen echter aan de voorkant.
Ik zoek dus eigenlijk nog een paar goede boxen in toren vorm (2).
Relevante software en hardware die ik gebruik.
Smart tv kan leuk zijn maar hoeft niet.
Radio zou wel top zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik heb deze tv al gevonden: pricewatch: Samsung UE40KU6020 Zwart