Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birrkoff
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-02-2021
Goedemiddag allen,

Ik zit even met een vraag. Klopt het dat je met ingang van 1 januari 2017 geen nieuwe mobiel meer kan aanschaffen in je abonnement als je deze gaat verlengen of bij aanschaf van een nieuw abonnement?

Klopt deze stelling of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Vriendelijk dank alvast.

Beste antwoord (via birrkoff op 20-12-2016 15:17)

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:20
Wat leesvoer wat Google mij bood: http://www.computeridee.n...-lening-wat-betekent-dat/

En wanneer wordt een BKR registratie gedaan? Boven de €250 zie https://www.bkr.nl/consum...nformatie-per-1-december/

[ Voor 34% gewijzigd door LordSinclair op 20-12-2016 15:16 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 17:16
Jawel maar dan als een lening, afkoop regeling

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birrkoff
Ah dus als het een lening/afkoop betreft dan zit je dus aan een BKR registratie vast of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
birrkoff schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:55:
Klopt deze stelling of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Het is op Tweakers wel de bedoeling om meer eigen inzet te tonen dan dat je nu getoond hebt, zoals het template ook aangeeft, als je de goede optie (vraag) had geselecteerd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qS34a7HgxbLCh4XeeQZZtETk/full.png
Geef bijvoorbeeld even de link waar je de informatie gelezen hebt en geef even aan waarom je je antwoord niet hebt kunnen vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 20-12-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birrkoff
Een collega noemde het tijdens de lunch maar kon geen bron benoemen. na een uur van allerlei zoektermen ingeven ben ik het wel een beetje zat geworden aangezien hij het ook niet kon aangeven waar hij het vandaan had dus vandaar de vraag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Wat leesvoer wat Google mij bood: http://www.computeridee.n...-lening-wat-betekent-dat/

En wanneer wordt een BKR registratie gedaan? Boven de €250 zie https://www.bkr.nl/consum...nformatie-per-1-december/

[ Voor 34% gewijzigd door LordSinclair op 20-12-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birrkoff
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:34
Toch 1 vaag dingetje:
Stel ik ga naar een winkel toe en kies daar een telefoon. Ik koop hem niet los maar met abonnement.

Laten we zeggen dat ze origineel een prijs berekenen van €30 waarvan €15 voor toestel en €15 voor abo.
Ik besluit alleen die telefoon in 1X te betalen, waarna het abo me €15 per maand kost. Sim only zou dit abo €20 zijn, en het eenmalige bedrag van de telefoon zou ook hoger zijn. (Ipv €360 eerder €420.

Krijg ik op dat moment een BKR registratie omdat de telefoon bij het abonnement hoort, ook al heb ik hem in 1X afbetaald?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
GAIAjohan schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:19:
Toch 1 vaag dingetje:
Stel ik ga naar een winkel toe en kies daar een telefoon. Ik koop hem niet los maar met abonnement.

Laten we zeggen dat ze origineel een prijs berekenen van €30 waarvan €15 voor toestel en €15 voor abo.
Ik besluit alleen die telefoon in 1X te betalen, waarna het abo me €15 per maand kost. Sim only zou dit abo €20 zijn, en het eenmalige bedrag van de telefoon zou ook hoger zijn. (Ipv €360 eerder €420.

Krijg ik op dat moment een BKR registratie omdat de telefoon bij het abonnement hoort, ook al heb ik hem in 1X afbetaald?
Het abonnement en de telefoon staan los van elkaar. Je hebt dus een abonnement en eventueel een lening op afbetaling voor je telefoon. Ze kunnen wel kijken of je een BKR registratie hebt voordat je je abonnement afsluit omdat ze zeker willen weten dat je het maandelijkse bedrag kan betalen.

Voor je abonnement krijg je geen BKR registratie en aangezien je niet leent voor je telefoon krijg je daar ook geen BKR registratie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:34
LordSinclair schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:27:
[...]

Het abonnement en de telefoon staan los van elkaar. Je hebt dus een abonnement en eventueel een lening op afbetaling voor je telefoon. Ze kunnen wel kijken of je een BKR registratie hebt voordat je je abonnement afsluit omdat ze zeker willen weten dat je het maandelijkse bedrag kan betalen.

Voor je abonnement krijg je geen BKR registratie en aangezien je niet leent voor je telefoon krijg je daar ook geen BKR registratie op.
Aha dat klinkt mooi dan. Die nuance heb ik namelijk nog nergens zien staan omdat ze het dan alleen over sim only hebben, wat die keuze van mij niet is..

Hmm galaxy s7 dan voor €332.. en feitelijk zelfs voor 212 als je de korting in het abonnement meetelt...

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1