Mijn eisen zijn redelijk specifiek en als ik de pricewatch gebruik blijven er niet veel opties over. De reden dat ik dit topic open is ook meer om ervaringen en info te winnen over de TV's die ik gevonden heb daar er op internet geen tot weinig reviews over de tv's te vinden zijn. Mochten er andere TV's zijn die aansluiten bij mijn eisen zou dat ook fijn zijn om te weten 
Ik zoek een?
TV voor in de slaapkamer die primair wordt gebruikt voor de PS4. Secundair voor films/series (via RPi, dus SmartTv interesseert me niet).
Eisen:
Lage input lag
100Hz
>32"
Full HD
Wat is je budget?
Rond de 300 het liefst, maar wil wel uitschieten tot 350.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. PS4
2. Kodi
4. Live Sport
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/523027;587789/ (kan hem niet mooi formatten
)
categorie: Televisies
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan geen reviews vinden over de tv's (wel van de LG, zwartwaardes zouden erg goed moeten zijn) dus eventuele vragen die ik hierover heb zijn of de TV's geschikt zijn om er mee te gamen. De inputlags van vergelijkbare modellen in dezelfde series lijken prima, maar de TV's in mijn budget zijn de meest basale en uitgeklede modellen in die series dus in hoeverre ik van die waardes uit kan gaan is twijfelachtig.
Hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik zoek een?
TV voor in de slaapkamer die primair wordt gebruikt voor de PS4. Secundair voor films/series (via RPi, dus SmartTv interesseert me niet).
Eisen:
Lage input lag
100Hz
>32"
Full HD
Wat is je budget?
Rond de 300 het liefst, maar wil wel uitschieten tot 350.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. PS4
2. Kodi
4. Live Sport
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/523027;587789/ (kan hem niet mooi formatten
categorie: Televisies
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan geen reviews vinden over de tv's (wel van de LG, zwartwaardes zouden erg goed moeten zijn) dus eventuele vragen die ik hierover heb zijn of de TV's geschikt zijn om er mee te gamen. De inputlags van vergelijkbare modellen in dezelfde series lijken prima, maar de TV's in mijn budget zijn de meest basale en uitgeklede modellen in die series dus in hoeverre ik van die waardes uit kan gaan is twijfelachtig.
Hoop dat jullie me kunnen helpen
[ Voor 9% gewijzigd door MisterLBP op 20-12-2016 13:00 ]