Beste mensen,
Alvast mijn excuses mocht dit draadje verkeerd staan, maar ik kan niet goed indelen waar het nu echt zou moeten.
Dan over batterijen.....duurzaam; oplaadbare!
Mooier en beter voor het milieu zijn oplaadbare batterijen denk ik dan.
De bedoeling is dat die batterijen zo lang mogelijk meegaan en dat het wel kwaliteit is.
Ik kijk voornamelijk naar mAh in dit geval en zie Duracell maar tot 2100 gaan terwijl Varta 2600 levert.
Okinoki merken die bijna 3000 aandragen neem ik niet serieus in dit geval.
Ergens op deze site zag ik wel het merk "Eneloop" maar die werd vooral geadviseerd omdat deze langdurig in een fotocamera kan verblijven zonder veel leeg te lopen; hier niet aan de orde.
Mijn vraag is dan ook; als geld geen rol speelt (nouja.....voor dit dan
) wat zijn dan extreem goede oplaadbare batterijen?
Heeft iemand misschien nog andere tips in deze kwestie? Misschien qua lader ook?
Alle hulp is welkom, bedankt voor het lezen.
Alvast mijn excuses mocht dit draadje verkeerd staan, maar ik kan niet goed indelen waar het nu echt zou moeten.
Dan over batterijen.....duurzaam; oplaadbare!
Mooier en beter voor het milieu zijn oplaadbare batterijen denk ik dan.
De bedoeling is dat die batterijen zo lang mogelijk meegaan en dat het wel kwaliteit is.
Ik kijk voornamelijk naar mAh in dit geval en zie Duracell maar tot 2100 gaan terwijl Varta 2600 levert.
Okinoki merken die bijna 3000 aandragen neem ik niet serieus in dit geval.
Ergens op deze site zag ik wel het merk "Eneloop" maar die werd vooral geadviseerd omdat deze langdurig in een fotocamera kan verblijven zonder veel leeg te lopen; hier niet aan de orde.
Mijn vraag is dan ook; als geld geen rol speelt (nouja.....voor dit dan
Heeft iemand misschien nog andere tips in deze kwestie? Misschien qua lader ook?
Alle hulp is welkom, bedankt voor het lezen.
[ Voor 21% gewijzigd door Interceptor101 op 16-02-2017 00:29 ]