Sinds wanneer is het verboden om mediaspelers te verkopen op Tweakers?
Er is notabene een categorie mediaspelers. Ik had een advertentie geplaatst van een Minix Neo X8-H Plus 16GB waarvan er wel meer advertenties hier van opstaan, maar ene Walter Franken vond het nodig om mijn advertentie te verwijderen.
Wat is er niet goed aan onderstaande dan?
* Het ultieme mediacenter kerstcadeau *
Er is notabene een categorie mediaspelers. Ik had een advertentie geplaatst van een Minix Neo X8-H Plus 16GB waarvan er wel meer advertenties hier van opstaan, maar ene Walter Franken vond het nodig om mijn advertentie te verwijderen.
Het apparaat is niet gemod en is netjes updatet met de laatste firmware van de fabrikant. Dus vertel me waarom deze advertentie is verwijderd. Anders mag je alle mediaspeleradvertenties wel verwijderen zeg. Wat is dit nou weer?Het verhandelen van modchips, gemodde consoles, hardware met gewijzigde patches of hardware om kopieën te kunnen spelen staan we helaas niet toe, aangezien hiermee de auteursrechtelijke beschermingen worden omzeilt. Je advertentie is daarom verwijderd.
Wat is er niet goed aan onderstaande dan?
* Het ultieme mediacenter kerstcadeau *
- 4K H.265/HEVC Hardware Decoding
- Android 4.4 OS (Kitkat) improved version
- Gigabit Ethernet
- Dual-Band Wi-Fi 802.11ac
- Quad Core CPU (x4)
- Octo Core GPU (x8)
- XBMC Minix version pre-installed (stream thousands free movies, live tv, sports)
- Support 4K video output
- Support 3D video output
- Support 3GP, AVI, H.263, H.264, H.265, ISO, MKV, MPEG 1,2,4, RealVideo, WMV, Xvid
- Support Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS 96/24, DTS ES, DTS HD
- Netflix support
- 16GB eMMC storage