Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundheroes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Hoi,

Ik ben op zoek naar software met een erg specifieke feature. Hopelijk is er iemand die mij hierbij kan helpen. Ik weet niet precies of dit de goeie plek op het forum is, maar het lijkt mij het dichtst bij komen :)

Goed, waar ik naar zoek is een offline muziek speler waar ik mijn mp3s in kan zetten om af te spelen (zoals iTunes of Foobar2000). Deze muziek moet in 1 afspeellijst komen op shuffle, zodat hij zelf muziek er uit kiest en verder speelt. Tot zo ver kunnen bijna alle muziek spelers dit maar nu gaat het verder. Zodra het programma een nummer uit de afspeellijst gespeeld heeft wil ik graag dat hij het nummer uit de lijst haalt. Hierdoor als ik opeens ergens anders in de afspeellijst verder ga en hij weer opnieuw shuffelt er geen kans is dat voorheen afgespeelde nummers nog een keer voorbij komen.

Hopelijk snapt iemand wat ik hier mee bedoel en is er een programma die dit voor mij kan doen. Het zou erg handig zijn voor in de sport kantine namelijk. Normaal zou ik zeggen google gewoon even, maar omdat de opdracht net te specifiek is kan ik niet bedenken waar ik precies op moet googlen. Alvast bedankt _/-\o_

Beste antwoord (via soundheroes op 20-12-2016 23:53)

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dit is mogelijk met de Playlist attributes component van Foobar2000.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:57
Een snelle Google sessie verteld het volgende: Winamp met de plug-in "Playlist File Remover"..

- Kan Winamp gespeelde nummers uit de speellijst verwijderen?

Dat kan met een plug-in zoals de "Playlist File Remover". Deze kan na het afspelen een nummer uit de speellijst verwijderen. Je kunt ook aangeven of een nummer juist naar een bepaalde map verplaatst moet worden, of dat er niets mee gedaan mag worden na het afspelen. Deze plug-in kun je vinden op deze pagina of op de website van de auteur (zoek op de pagina naar "Playlist File Remover").

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 17:47

Super_ik

haklust!

Je kan ook de playlist zelf shufflen (vooraf), en dan op volgorde afspelen. Dan komt elk nummer ook maar 1 keer langs. Oa mpd kan dit, dacht ik

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dit is mogelijk met de Playlist attributes component van Foobar2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 12:29
ik doe (ongeveer) hetzelfde;
alleen ook handmatig (helaas)

ik zet muziek die ik "moet" afluisteren op mijn Samsung S5
en als ik een folder heb beluisterd (1 folder = 1 cd) dan verwijder ik alles op één na als het ok is c.q. ik het wil houden en anders verwijder ik alles
(dan weet ik bij handmatig vergelijken/synchroniseren: folder met 1 nummer = houden/filen; lege folder is verwijderen)