Hi graag jullie feedback met het kopen van een game pc voor mijn zoon via een online site
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon is 11 jaar en speelt MC op de laptop en is toe aan wat zwaarders en wellicht ook andere spelen. Daarnaast kan hij deze ook gebruiken als hij naar volgend jaar naar de middelbare school gaat. Maar primaire redden is toch het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 850
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb via een online partij het volgende pakket gezien:
Axon Revolution
ASUS Z170-P
Intel Core i5 6400 Skylake (4x 2700 MHz) Quad Core
8GB DDR4 2133Mhz (DDR4 Corsair Memory 8 GB - Dual Channel)
AMD Radeon R7 360
Onboard audio 7.1
1000GB (1TB)
Is dit een goede set? Of is een ander moederbord wellicht beter?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[/b]
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag het gevoel hebben dat ik iets koop dat een paar jaar mee kan
Ga je overklokken?
Geen idee of dit noodzakelijk is. Graag jullie feedback hierin
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag of bovenstaande set iets is waar mijn zoon de aankomende jaren mee uit de voeten kan.
Of kan ik nu beter al een i7 nemen?
Ik ben niet perse echt op zoek naar iets goedkopers. Ik kan zelf niet samenstellen, wil een compleet pakket kopen en Ik realiseer me dat als ik hem laat samenstellen, dat daar geld voor betaald moet worden. Ik ben op zich goed geholpen door de helpdesk van deze online-partij en realiseer me dat zij dit vanuit een commercieel belang doen. Kortom: ik ben op zoek naar een second opinion
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon is 11 jaar en speelt MC op de laptop en is toe aan wat zwaarders en wellicht ook andere spelen. Daarnaast kan hij deze ook gebruiken als hij naar volgend jaar naar de middelbare school gaat. Maar primaire redden is toch het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 850
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb via een online partij het volgende pakket gezien:
Axon Revolution
ASUS Z170-P
Intel Core i5 6400 Skylake (4x 2700 MHz) Quad Core
8GB DDR4 2133Mhz (DDR4 Corsair Memory 8 GB - Dual Channel)
AMD Radeon R7 360
Onboard audio 7.1
1000GB (1TB)
Is dit een goede set? Of is een ander moederbord wellicht beter?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[/b]
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag het gevoel hebben dat ik iets koop dat een paar jaar mee kan
Ga je overklokken?
Geen idee of dit noodzakelijk is. Graag jullie feedback hierin
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag of bovenstaande set iets is waar mijn zoon de aankomende jaren mee uit de voeten kan.
Of kan ik nu beter al een i7 nemen?
Ik ben niet perse echt op zoek naar iets goedkopers. Ik kan zelf niet samenstellen, wil een compleet pakket kopen en Ik realiseer me dat als ik hem laat samenstellen, dat daar geld voor betaald moet worden. Ik ben op zich goed geholpen door de helpdesk van deze online-partij en realiseer me dat zij dit vanuit een commercieel belang doen. Kortom: ik ben op zoek naar een second opinion