Hoi
ik ben op zoek naar een kant en klaar ge-assembleerd maatsysteem
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat oudere games spellen op de hoogste setting bv fallout 4 (ik koop meestal games in de steam sale als ze rond de 20 euro zitten).
Wat mag het systeem gaan kosten?
het maximale bedrag wil ik graag rond 1200 a 1300 euro houden exclusief monitor en toestenbord etc,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee , ik zit zelf wel handmatig een extra SSD en harde schijf voor bulk over.
ik wil graag een extra M2 SSD ivm de extra performance en het gemak om hem kant en klaar te kopen ,assembleren en laten installeren. ook zal ik wat case fans van mijn huidige kast overzetten.
ik neem ook toetsenbord, muis en monitor over van mijn oude case.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat een standaard i56500 met nvidia 1070 genoeg is, ik ben niet van plan om te overklokken maar ik wil wel graag een stil systeem. mocht de stock koeler teveel lawaai maken zal ik later een stiller exemplaar plaatsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
gigabyte , asus , intel , nvidia 1070 , samsung ssd etc etc
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
advies of het een de componentent bij elkaar passen , of ik niet iets doms doe (zoals bv ddr4 geheugen in een ddr3 mobo , of een setup waar de grafische card niet icm met een m2 ssd te gebruiken is , ook ben ik nieuwschierig of het een goed aanbod is vo
inclusief een windows 10 home licentie en assemblage zou hij rond de 1360 euro uitkomen bij een bekende online webwinkel.
ik hoor het graag als jullie adviezen of opmerkingen hebben ,
alvast bedankt !
groetjes
ik ben op zoek naar een kant en klaar ge-assembleerd maatsysteem
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat oudere games spellen op de hoogste setting bv fallout 4 (ik koop meestal games in de steam sale als ze rond de 20 euro zitten).
Wat mag het systeem gaan kosten?
het maximale bedrag wil ik graag rond 1200 a 1300 euro houden exclusief monitor en toestenbord etc,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee , ik zit zelf wel handmatig een extra SSD en harde schijf voor bulk over.
ik wil graag een extra M2 SSD ivm de extra performance en het gemak om hem kant en klaar te kopen ,assembleren en laten installeren. ook zal ik wat case fans van mijn huidige kast overzetten.
ik neem ook toetsenbord, muis en monitor over van mijn oude case.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat een standaard i56500 met nvidia 1070 genoeg is, ik ben niet van plan om te overklokken maar ik wil wel graag een stil systeem. mocht de stock koeler teveel lawaai maken zal ik later een stiller exemplaar plaatsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
gigabyte , asus , intel , nvidia 1070 , samsung ssd etc etc
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
advies of het een de componentent bij elkaar passen , of ik niet iets doms doe (zoals bv ddr4 geheugen in een ddr3 mobo , of een setup waar de grafische card niet icm met een m2 ssd te gebruiken is , ook ben ik nieuwschierig of het een goed aanbod is vo
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 216,51 | € 216,51 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Inno3D iChill GeForce GTX 1070 X3 8GB | € 461,49 | € 461,49 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 500GB | € 166,95 | € 166,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.201,75 | |
inclusief een windows 10 home licentie en assemblage zou hij rond de 1360 euro uitkomen bij een bekende online webwinkel.
ik hoor het graag als jullie adviezen of opmerkingen hebben ,
alvast bedankt !
groetjes