30pin bluetooth adapter voor ipod nano 4th gen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
Voor in de auto heb ik mijn ipod nano vol staan met mijn favoriete muziek (nee, ik heb geen spotify).
Mijn ipod heb ik nu met een behoorlijk lange kabel aangesloten op de 3,5 jack van de ipod nano. alleen dat snoer vind ik wat vervelend. Daarom zat ik te zoeken naar een bluetooth transmitter die op de 30-pin poort past.

die zijn er voldoende zag ik al. Alleen wat ik nog niet kan vinden is een dergelijke transmitter die ook een usb poort heeft zodat ik met een usb kabel mijn ipod ook op kan laden.

Dus waar normaal mijn ipod kabel met 30pin connector zorgt voor de data en het laden, zou er dan een tussenstuk tussen zitten dat mijn audio via bluetooth naar mijn radio streamed maar die er wel voor zorgt dat mijn ipod tegelijkertijd ook gewoon opgeladen kan worden.

anders kan ik wel mijn audio streamen maar kan ik niet tegelijkertijd en muziek luisteren en mijn ipod opladen als het nodig is.

Is een dergelijke 30-pin bluetooth transmitter te krijgen toevallig?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 14:08

talin

ES-MA

is dit ook een idee?
http://www.konigelectroni...computer/geluid/550431329

die hang je achter je radio, gebruikt de 3,5 jack naar 2x tulp achter naar de radio in, ergens een voeding op dat kastje zetten en wegwerken.
dan heb je BT richting dat kastje, sluit je normale oplader aan de 30Pins aan en je kan draadloos audio streamen.

( of je koopt een radio met BT )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

talin schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:43:
is dit ook een idee?
http://www.konigelectroni...computer/geluid/550431329

die hang je achter je radio, gebruikt de 3,5 jack naar 2x tulp achter naar de radio in, ergens een voeding op dat kastje zetten en wegwerken.
dan heb je BT richting dat kastje, sluit je normale oplader aan de 30Pins aan en je kan draadloos audio streamen.

( of je koopt een radio met BT )
je denkt de verkeerde kant op. Zijn radio heeft al BT, zijn ipod nano niet.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 14:08

talin

ES-MA

Anoniem: 472287 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:17:
[...]

je denkt de verkeerde kant op. Zijn radio heeft al BT, zijn ipod nano niet.
ah nu is het me duidelijk!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Anoniem: 472287

De beste optie lijkt me je oude ipod te verkopen en een nieuwe versie aan te schaffen met BT ingebouwd. Of je telefoon gebruiken.