"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
En het houd wel de beginnende cheaters tegen (die lamers met wallhacks, die gamma instellingen gehackes, enz.
Voor de rest niks slechts over CS want ik ben ook een die-hard CS fan
Op het feit dat ik zelfs op PB servers nog mensen tegenkom die rennen/rondspringen met een PARA en nog alleen headshots halen. Zelfs van enorm ver wegOp zondag 01 juli 2001 16:33 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Waar basseer jij dat op ?
Dat zet je toch aan het denken, of van die momenten dat er 1 zo\n figuur een ruimte in rent en gewoon eventjes je hele team van 7 man omlegt met een mp5. Een paar zou nog kunnen, 4 misschien maar 7
Verwijderd
tja ik heb 2 cheats die ik wel eens gebruik met of zonder puky
dus...
het werkt niet eens tegen speedhack allen dat is opgelost bij verzie 1.1 want bij 1.0 kon die ook nog
Punky is een progje voor LAME servers je krijgcht een hogeren ping van 20 ga ik mestal dan naar 40 of zo mm kan zijn omdat er dan mensen op mijn C-S servers connecten maar das een ander verhaal
( C-S servers ):
213.15.77.117:27017
213.15.77.117:27018
213.15.77.117:27019
213.15.77.117:27021
213.15.77.117:27022
213.15.77.117:27023
Op zondag 01 juli 2001 16:04 schreef Flapmo het volgende:
Wat denken jullie, houdt "punkbuster" cheaters echt weg of heeft het geen effect??
Oja mijn CS baby--> m4a1 met demper erop :P:P
ligt misschien aan mijn connex+pc..?
Verwijderd
En inderdaad, de slimme cheaters installeren ook even de punkbuster hack zodat je ook op punkbuster servers kan cheaten. Alles is te kraken.
Ten eerste is Punkbuster iets voor servers die omdat ze Punkbuster gebruiken zogenaamd 'Lame' zijn.
Vervolgens verkondig je zelf wel eens te cheaten.
Pot.... ketel... hmmzz...
Verwijderd
kortom punkbuster
Verwijderd
Aimbots werken niet als je springt. De recoil past een aimbot niet aan. De kogels blijven dus scheel uit een wapen komen. Para is het wapen met de meeste newbie headshots (Lucky headies). Ik ken genoeg lui die in staat zijn de laatste 7 man met een mp5 neer te leggen. Moeten ze niet samen komen natuurlijk.Op het feit dat ik zelfs op PB servers nog mensen tegenkom die rennen/rondspringen met een PARA en nog alleen headshots halen. Zelfs van enorm ver weg
Dat zet je toch aan het denken, of van die momenten dat er 1 zo\n figuur een ruimte in rent en gewoon eventjes je hele team van 7 man omlegt met een mp5. Een paar zou nog kunnen, 4 misschien maar 7
Daar geeft PB echt geen waarschuwing voor hoor.....pb zegt alleen maar als je ge-authenticated bent ja of nee...ik zelf snipe nogal veel, en als je dan 3 kills op een rij hebt, dan heb je gelijk een waarschuwing.
ik vind die kleuters die spammen stukken irritanter
Verwijderd
En bovendien kan je die PB messages uitzetten met een sayfilter (ben ik nog mee bezig). dat pb "LAME" zou zijn slaat nergens op Che4t0r.
Verwijderd
Nee, het wordt wel minder, maar alles is te omzeilen.(CS) punkbuster houdt cheaters echt weg?
Verwijderd
Naja maar weer ff CS'en ben zelf nog rookie, moet nog veel oefenen alleen heb ik het idee dat ik stukken beter ga als ik eindelijk me ADSL heb ipv Casema
did somebody say: Casema?Op maandag 02 juli 2001 19:53 schreef Flapmo het volgende:
Hmm ongeveer wat mijn mening ook was ja. De rookies die cheaten omdat ze niet kunnen spelen en gewoon denken--> dan maar ff snel cheaten gaan erdoor weg (immers, het is te moelijk voor ze om te cheaten), de die-hard cheaters cheaten lekker door, gelukkig zijn er hier een stuk minder van.
Naja maar weer ff CS'en ben zelf nog rookie, moet nog veel oefenen alleen heb ik het idee dat ik stukken beter ga als ik eindelijk me ADSL heb ipv Casema
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
how dumb can you be? beetje makkelijk om daat een trojan van te maken.
anyway, PB wordt vaker gebruikt als een methode om jezelf een alibi te geven als je cheat, dan een garantie geven dat je idd niet cheat. - Ik gebruik het niet, ik weiger het te installeren, en als een clan tegen ons wil warren, dan moeten ze neit er van uit gaan dat wij daarvoor alsnog installeren.
if there is PB, then I don't play.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Verwijderd
Punkbuster is algemeen gebruikt en naar mijn id werken de makers samen met Clanbase en Valve, dus dat dat een illegaal zooitje PC hackers is lijkt mij dus niet...Punkbuster is te makkelijk te omzeilen, het is een programma van een onbekende groep, dat zichzelf notabene update over internet...
how dumb can you be? beetje makkelijk om daat een trojan van te maken.
anyway, PB wordt vaker gebruikt als een methode om jezelf een alibi te geven als je cheat, dan een garantie geven dat je idd niet cheat. - Ik gebruik het niet, ik weiger het te installeren, en als een clan tegen ons wil warren, dan moeten ze neit er van uit gaan dat wij daarvoor alsnog installeren.
Punkbuster word door CB gezien als een alibi om niet te cheaten.
En ik zeg nog maar een keer, ik heb nog nooit van een werkende PB hack gezien...
(Je hoeft mij niet die cheat te laten zien, een screenie ofzo is genoeg).
In de top10 NL worden alle warz met PB gespeeld, en ook weet ik zeker dat op het niveau van GOTCS er veel clannetjes zijn die er door PB van weerhouden worden om met cheatz te spelen in wars.
Laat ik ook ff een intelligente uitspraak gaan doen...if there is PB, then I don't play.
"Not playing with Punkbuster is like having sex without a condom and complain you got pregnant."
Verwijderd
Net als bij assault, daar ken je niet door dat rolluik heen schieten, wel doorhet onderste randje, en daar maak ik ook wel eens (mis/ge)bruik van
maar door muren heen schieten?? nee...das niet mogelijk
Verwijderd
Verwijderd
rare vergelijkingen heb jij....."Not playing with Punkbuster is like having sex without a condom and complain you got pregnant."
Dat baseer ik er op dat mijn clan 2 keer ofsow heeft gespeeld met PB aan, en de clan in kwestie dingen deed die volstrekt niet konden. -> ik zeg niet snel dat er gecheat wordt, maar in dat geval had ik zo mijn vermoedens. Maarjah, als je PB draait mag je dat niet meer zeggen he? Jij zal dan misschien een goeie zijn, en het gebruiken om te voorkomen dat anderen tegen jouw cheaten, er zijn er echt wel die het omgekeerde doen.Op dinsdag 03 juli 2001 03:24 schreef SuB het volgende:
wil ik even weten waar jij dat op baseert? PB wordt als alibi gebruikt? Bij ons is het juist om gedraaid geen pb dan geen war.
----------------
Naar snake toe:
uhhm... jij wil nu dat ik jou een screenshot laat zien? van wat? een cheat dat ik dan als test gebruik en aangelogd zijnde op een PB server?
ik dacht toch dattik net zei dat ik geen PB installeer.
en jouw vergelijking met die condooms is echt geniaal... alleen had ik hem iets aangepast nog...
"Playing with Punkbuster is like having sex with a perforated condom: you don't have the right anymore to have critics about the playing of others."
Punkbuster is dus echt niet waterdicht.meer een vergiet... je haalt de dikste drek er uit, maar de echte diehard cheaters komen er toch wel omheen, en die zijn het lastigste om er mee te verslaan. De rest blijft schietvoer.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Ik hoor vaak twee tegenstrijdige dingen:
1. Iemand die niet in de hoekjes kijkt is een cheater want hij weet al dat er niemand zit.
2. Iemand die wel in alle hoekjes kijkt is een cheater want hij weet waar iedereen zit.
Mja oftewel mensen zijn gewoon veel te wantrouwig. Sommige denken met Punkbuster safe te zijn maar het is dus idd slechts een vergiet. Maarja de minder slimme cheaters die je ermee eruit haalt zijn ook de minder slimme cs-ers, volgens mij frag je die gewoon alsnog af cheat of niet.
In Duitsland is laatst veel ophef geweest over cheaters omdat een aantal grote clans betrapt waren. In sommige gevallen was het bewijs hiervoor gegrond maar bij sommige ook niet. In Nederland komt het volgens mij veel minder voor dat er gecheat wordt als in landen als Zweden en Duitsland.
Maarja persoonlijk geef ik niks om cheaters en niet om punkbuster. Het is gewoon niet te bewijzen (enkele zelden voorkomende gevallen uitgezonderd) en het heeft eigenlijk gewoon geen zin om je er druk over te maken. Het verpest alleen je eigen spel doordat je je concentratie verliest.
Omdat er geen waterdicht progje tegen cheaters is, heeft het in wars en op public servers weinig zin om iemand te beschuldigen. Je krijgt alleen maar een grote flamewar en een naar gevoel achteraf.
Als je nog geen 5 minuten bezig bent en het woordje lame valt al, dan weet je tegenwoordig al bijna zeker dat 5 minuten ervoor het eerste woord over een aimbot valt en dat het een conflict wordt. Of zoals in ons geval zelfs een paar eikels waarvan de clanleader quit en gewoon de hele prut in hybernation gooit waardoor je war gecanceled wordt. Dus maak je er niet druk over en blijf gewoon professioneel en besluit gewoon niet meer tegen een clan te spelen als je vermoedens hebt voor je eigen gemoedrust.
Dan nog even drie nadelen die ik met punkbuster heb ervaren:
1. Ik kon niet met mijn eigen nick spelen.
2. Sommige mensen weten niet hoe ze die PB meldingen uit moeten zetten waardoor ik geeneens naar mijn teammates kan typen.
3. Als iemand verkeerde drivers heeft (maar die verder niet verkeerd gebruikt) en je krijgt een PB melding wordt je complete clan meteen aan de schandpaal genageld terwijl het in wezen geen bewijs is. Check op CB maar eens bij de nl cs clan [ARES]. Een verkeerde pb melding een half jaar geleden en een screenie daarvan die snel rondging achtervolgt hen nu nog.
Zo valt het al op dat ik me verveel
Verwijderd
Natuurlijk zijn er cheaters die dat proberen te faken of zetten hun cheats ff uit als iemand in spectator mode gaat. Het probleem is gewoon, het is bijna onmogelijk om te bewijzen dat iemand cheat.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ken het gevoel, ik word bijna elke dag wel minstens 1x uitgemaakt voor cheater. Zie het maar als een compliment. Die mensen die dat zeggen kunnen er waarschijnlijk ook niks aan doen omdat hun zoveel berichten lezen over cheats enzo. Misschien dat het in werkelijkheid wel allemaal meevalt.Op dinsdag 03 juli 2001 11:54 schreef Stellarc het volgende:
Ik werd laatst ook uigemaakt voor cheater ,maar het was gewoon een mega strakke geluks actie
sorry maar punkbuster is al weer VEEL te veel verouderd...
er zijn al weer een stuk of wat hacks voor, en nieuwe cheats die PB niet tegen houd..
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
[07.02.2001 06:38:10] -=CODEX=- (794461) 195.143.26.240:50952 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL
[07.03.2001 11:09:20] [ICC] DJ-Futzie (362141) 213.118.79.227:33542 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL
het houd de newbee cheaters weg, maar heeft totaal geen effect op de gevorderde spelers/cheaters.Op zondag 01 juli 2001 16:04 schreef Flapmo het volgende:
Wat denken jullie, houdt "punkbuster" cheaters echt weg of heeft het geen effect??
Verder detecteert het programma te snel iets, zoals bovenstaande OpenGL. Het hoeft niet gebruikt te worden, het kan prima zijn dat de beste newbee er totaal geen weet van heeft, want het is maar een videokaartdriver van zijn cd etc.
Conclusie:
- het is alleen interesant voor de newbee cheaters, maar die zijn ook snel zelf te pakken & die missen vaak de kwaliteiten om de cheat ook goed uit te buiten.
Het geeft je een vals gevoel van veiligheid en een alibi om te cheaten (als PB niets zegt, dan cheat jij ook niet is de gedachtengang in de top10 NL)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
114. OpenGL Cheat - A substitute / pass-through OPENGL32.DLL file that allows transparent textures in Half-life was positively identified. Fix: Remove the cheat from your system.
[07.02.2001 06:38:10] -=CODEX=- (794461) 195.143.26.240:50952 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL
[07.03.2001 11:09:20] [ICC] DJ-Futzie (362141) 213.118.79.227:33542 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL
Dat is bij de bovenstaande cheat dus niet zo, dat is alleen soms het geval bij ASUS drivers. OpenGL melding is zeker weten bepaalde .ini's geinstalleerd die voor een wallhack zorgen.Verder detecteert het programma te snel iets, zoals bovenstaande OpenGL. Het hoeft niet gebruikt te worden, het kan prima zijn dat de beste newbee er totaal geen weet van heeft, want het is maar een videokaartdriver van zijn cd etc.
Bovendien snap ik niet waarom je zo vel tegen punkbuster zou zijn. Ik heb nog nooit iets van lag/slechtere ping gemerkt. 'T is een heel simpel programma, wat wel degelijk cheaters tegen, wij hebben er onder andere iemand van [DG] mee betrapt.113. Asus Cheat - The Windows display (video) drivers that are currently installed include code that allows cheating by being able to see through walls. Fix: Change your display driver version.
114. OpenGL Cheat - A substitute / pass-through OPENGL32.DLL file that allows transparent textures in Half-life was positively identified. Fix: Remove the cheat from your system.
Waarom oordelen als je het nog nooit gebruikt hebt?
Of zijn we nou zo sneu bezig dat we niemand meer vertrouwen?
BTW.. als iemand zeker wil weten of iemand niet cheat kan ie beter alleen nog maar op lanparties enzow spelen.
Oh.. en snake.. Ik ben een manneke.. ik kan niet zwanger worden..
Nooit gehad verder, en pleur ik hem uit is meteen weg
Naja, natuurlijk is het idee goed van PB daar blijf ik bij.
Oja ff een sub-vraagje, alsik vanuit CS [alt]-[tab] doe en dan weer terug via [alt]-[tab] of [startbalk] is me geluid weg. Meer mensen hier last van (kheb de mod niet de standalone, want deze doet helemaal niets
Ja, die DJ Futzie verdacht ik al van wallhackOp dinsdag 03 juli 2001 13:12 schreef SuB het volgende:
ach ja ik vind het altijd wel leuk als ik zou iets tegen hou:
[..]
En ik vind PB ook een kutprogramma, maar het is op dit moment de enige mogelijkheid om er een aantal cheaters tussenuit te halen. Dat is altijd nog beter dan niks!
dat kut CL_FlushEntityPacket krijg ik bijna elke 10 seconden met datOp donderdag 05 juli 2001 12:38 schreef Flapmo het volgende:
Ik begin het langzamerhand wel irritant te vinden dat PB. Met PB krijg ik namelijk sindskort --> Warning_FlushEntityPacket <-----
Nooit gehad verder, en pleur ik hem uit is meteen weg
Naja, natuurlijk is het idee goed van PB daar blijf ik bij.
Oja ff een sub-vraagje, alsik vanuit CS [alt]-[tab] doe en dan weer terug via [alt]-[tab] of [startbalk] is me geluid weg. Meer mensen hier last van (kheb de mod niet de standalone, want deze doet helemaal niets, en draai WinME)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De minder slimme cs-ers haal je er ook uit met Punkbuster hoorOp dinsdag 03 juli 2001 11:26 schreef N-JaY het volgende:
Wat iemand mij ff uit moet leggen.....
Mja oftewel mensen zijn gewoon veel te wantrouwig. Sommige denken met Punkbuster safe te zijn maar het is dus idd slechts een vergiet. Maarja de minder slimme cheaters die je ermee eruit haalt zijn ook de minder slimme cs-ers, volgens mij frag je die gewoon alsnog af cheat of niet.