(CS) punkbuster houdt cheaters echt weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:16

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Wat denken jullie, houdt "punkbuster" cheaters echt weg of heeft het geen effect??

Oja mijn CS baby--> m4a1 met demper erop :P:P

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

:O m.a.w. Nope, De "harde-kern" zal er toch wel blijven. Punkbuster is ook te hacken hoor...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:42

Vos

AFCA

ik heb nog nooit een ongepakte cheater meegemaakt op een pb server...want de drempel om te cheaten komt hoger te liggen, en ook een ban heb je veel sneller...dus pb helpt imo zeker wel

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:34

Sick Nick

Drop the top!

Ik moet tegenwoordig dat PB draaien omdat de meeste servers je er anders heel snel eraf schoppen maar dat programma maakt heel CS onstabiel (voor zover dat kan want het is echt brak geprogrammeerd).
En het houd wel de beginnende cheaters tegen (die lamers met wallhacks, die gamma instellingen gehackes, enz. :r )maar als je echt wil cheaten kan het denk ik wel :(
Voor de rest niks slechts over CS want ik ben ook een die-hard CS fan :)

Verwijderd

maar als je echt wil cheaten kan het denk ik wel :(
Waar basseer jij dat op ?

• Sick Nick
  • Laatst online: 14:34

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 01 juli 2001 16:33 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Waar basseer jij dat op ?
Op het feit dat ik zelfs op PB servers nog mensen tegenkom die rennen/rondspringen met een PARA en nog alleen headshots halen. Zelfs van enorm ver weg :(
Dat zet je toch aan het denken, of van die momenten dat er 1 zo\n figuur een ruimte in rent en gewoon eventjes je hele team van 7 man omlegt met een mp5. Een paar zou nog kunnen, 4 misschien maar 7 :?

Verwijderd

My Babe TOO :)

tja ik heb 2 cheats die ik wel eens gebruik met of zonder puky

dus...

het werkt niet eens tegen speedhack allen dat is opgelost bij verzie 1.1 want bij 1.0 kon die ook nog

Punky is een progje voor LAME servers je krijgcht een hogeren ping van 20 ga ik mestal dan naar 40 of zo mm kan zijn omdat er dan mensen op mijn C-S servers connecten maar das een ander verhaal

( C-S servers ):
213.15.77.117:27017
213.15.77.117:27018
213.15.77.117:27019
213.15.77.117:27021
213.15.77.117:27022
213.15.77.117:27023

:)
Op zondag 01 juli 2001 16:04 schreef Flapmo het volgende:
Wat denken jullie, houdt "punkbuster" cheaters echt weg of heeft het geen effect??

Oja mijn CS baby--> m4a1 met demper erop :P:P

• Vos

Vos

AFCA

ik merk echt niet veel van pb hoor als ik het draai..ping blijft hetzelfde....
ligt misschien aan mijn connex+pc..?

Verwijderd

Dat is echt bullshit dat punkbuster je ping verhoogt. Misschien voor 1 of 2 seconden een lichte verhoging om zo nu en dan te checken als je niet ondertussen een paar cheats hebt aangezet. Daar merk je dus echt niks van.

En inderdaad, de slimme cheaters installeren ook even de punkbuster hack zodat je ook op punkbuster servers kan cheaten. Alles is te kraken.

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
o Jobos

Ten eerste is Punkbuster iets voor servers die omdat ze Punkbuster gebruiken zogenaamd 'Lame' zijn.

Vervolgens verkondig je zelf wel eens te cheaten.

Pot.... ketel... hmmzz...

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

punkbuster zuigt.. telkens van die k*tmessages door de game. "This server is punkbuster authenticated...bla bla bla". gewoonweg irritant. ik zelf snipe nogal veel, en als je dan 3 kills op een rij hebt, dan heb je gelijk een waarschuwing. :r bij firearms servers zie je ook nog wel s punkbuster. en daar zijn de maps veel groter. soms kun je uren snipen zonder geraakt te worden. scores van 20/1 is dan voor mij heel normaal. maar dan heb ik al wel tig waarschuwingen en misschien wel een ban.

kortom punkbuster :r

Verwijderd

Op het feit dat ik zelfs op PB servers nog mensen tegenkom die rennen/rondspringen met een PARA en nog alleen headshots halen. Zelfs van enorm ver weg
Dat zet je toch aan het denken, of van die momenten dat er 1 zo\n figuur een ruimte in rent en gewoon eventjes je hele team van 7 man omlegt met een mp5. Een paar zou nog kunnen, 4 misschien maar 7
Aimbots werken niet als je springt. De recoil past een aimbot niet aan. De kogels blijven dus scheel uit een wapen komen. Para is het wapen met de meeste newbie headshots (Lucky headies). Ik ken genoeg lui die in staat zijn de laatste 7 man met een mp5 neer te leggen. Moeten ze niet samen komen natuurlijk.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

Nou heb ik op een lan achter iemand gezeten die inderdaad continu headshots maakt met een MP5 - en die was gewoon heel, heel erg goed. Ik denk dat van alle lui die voor cheater uitgemaakt worden 90% gewoon erg goed is. Aimbot flapdrollen herken je omdat ze niet in de hoekjes kijken - een bot triggert als je crosshair op een tegenstander staat. Ze rennen vaak als kip zonder kop door de levels. Je kan om de hoek zitten en je schiet ze zonder probleem af. Een goede speler kun je zo niet verrassen omdat 'ie overal kijkt en niet zomaar een dooie hoek omrent.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
ik zelf snipe nogal veel, en als je dan 3 kills op een rij hebt, dan heb je gelijk een waarschuwing.
Daar geeft PB echt geen waarschuwing voor hoor.....pb zegt alleen maar als je ge-authenticated bent ja of nee...

ik vind die kleuters die spammen stukken irritanter

Verwijderd

Wij draaien op onze server ook PB. Waarom? omdat je daar volgens mij 80% van de cheaters mee tegen houdt en dat is gewoon mooi mee genomen.

En bovendien kan je die PB messages uitzetten met een sayfilter (ben ik nog mee bezig). dat pb "LAME" zou zijn slaat nergens op Che4t0r.

Verwijderd

(CS) punkbuster houdt cheaters echt weg?
Nee, het wordt wel minder, maar alles is te omzeilen.

Verwijderd

Punkbuster is het kutste 'programma' (het verdient die naam niet :r) dat ik ken... Het trapt mij onophoudelijk van servers af na een compleet VERSE instalatie :r

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Hmm ongeveer wat mijn mening ook was ja. De rookies die cheaten omdat ze niet kunnen spelen en gewoon denken--> dan maar ff snel cheaten gaan erdoor weg (immers, het is te moelijk voor ze om te cheaten), de die-hard cheaters cheaten lekker door, gelukkig zijn er hier een stuk minder van.

Naja maar weer ff CS'en ben zelf nog rookie, moet nog veel oefenen alleen heb ik het idee dat ik stukken beter ga als ik eindelijk me ADSL heb ipv Casema :D

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op maandag 02 juli 2001 19:53 schreef Flapmo het volgende:
Hmm ongeveer wat mijn mening ook was ja. De rookies die cheaten omdat ze niet kunnen spelen en gewoon denken--> dan maar ff snel cheaten gaan erdoor weg (immers, het is te moelijk voor ze om te cheaten), de die-hard cheaters cheaten lekker door, gelukkig zijn er hier een stuk minder van.

Naja maar weer ff CS'en ben zelf nog rookie, moet nog veel oefenen alleen heb ik het idee dat ik stukken beter ga als ik eindelijk me ADSL heb ipv Casema :D
did somebody say: Casema? :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Punkbuster is te makkelijk te omzeilen, het is een programma van een onbekende groep, dat zichzelf notabene update over internet...

how dumb can you be? beetje makkelijk om daat een trojan van te maken.

anyway, PB wordt vaker gebruikt als een methode om jezelf een alibi te geven als je cheat, dan een garantie geven dat je idd niet cheat. - Ik gebruik het niet, ik weiger het te installeren, en als een clan tegen ons wil warren, dan moeten ze neit er van uit gaan dat wij daarvoor alsnog installeren.

if there is PB, then I don't play.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

wil ik even weten waar jij dat op baseert? PB wordt als alibi gebruikt? Bij ons is het juist om gedraaid geen pb dan geen war.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

OK, er zijn mensen die cheaten, maar zolang ze niet door muren schieten (zonder te kijken en zonder dat iemand geluid maakte) en zolang ze maar niet alleen dan om hoekjes kijken als er echt een vijand zit, dan moet je niet meteen cheater gaan roepen. Ik wordt bijna elke keer voor cheater uitgemaakt als ik weer eens de laatste 4 man een voor een neerknal, of als ik door een muur iemand neerschiet die ik daar hoorde lopen, of als ik kijk, dan om een muurtje ren en vervolgens door de muur op die gast ga schieten. Er zijn zat mensen die zoiets hebben van "Ik kan wat hij doet niet, dus cheat hij". Ik maak ik weet niet hoeveel headshots op grote afstand, mijn geheim heet "richten", maar toch vinden mensen dat ik dan cheat. Of als ze een hoekje om komen rennen om dan door mij neer te worden geschoten.... alsof terugschieten cheaten is :P Ok, lang verhaal, maar ik moest het ff op dit late uur kwijt. :+

MechWarrior || Monsters Game

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Fantastisch gambit.. :Z

dunno

Verwijderd

Punkbuster is te makkelijk te omzeilen, het is een programma van een onbekende groep, dat zichzelf notabene update over internet...

how dumb can you be? beetje makkelijk om daat een trojan van te maken.

anyway, PB wordt vaker gebruikt als een methode om jezelf een alibi te geven als je cheat, dan een garantie geven dat je idd niet cheat. - Ik gebruik het niet, ik weiger het te installeren, en als een clan tegen ons wil warren, dan moeten ze neit er van uit gaan dat wij daarvoor alsnog installeren.
Punkbuster is algemeen gebruikt en naar mijn id werken de makers samen met Clanbase en Valve, dus dat dat een illegaal zooitje PC hackers is lijkt mij dus niet...

Punkbuster word door CB gezien als een alibi om niet te cheaten.
En ik zeg nog maar een keer, ik heb nog nooit van een werkende PB hack gezien...
(Je hoeft mij niet die cheat te laten zien, een screenie ofzo is genoeg).

In de top10 NL worden alle warz met PB gespeeld, en ook weet ik zeker dat op het niveau van GOTCS er veel clannetjes zijn die er door PB van weerhouden worden om met cheatz te spelen in wars.
if there is PB, then I don't play.
Laat ik ook ff een intelligente uitspraak gaan doen...

"Not playing with Punkbuster is like having sex without a condom and complain you got pregnant."

Verwijderd

af en toe kan je door een randje van de muur schieten, maar niet erdoor....

Net als bij assault, daar ken je niet door dat rolluik heen schieten, wel doorhet onderste randje, en daar maak ik ook wel eens (mis/ge)bruik van :)

maar door muren heen schieten?? nee...das niet mogelijk

Verwijderd

Is wel mogelijk... Tis ook mogelijk om in de breedte door zo'n rode container heen te schieten...

Verwijderd

"Not playing with Punkbuster is like having sex without a condom and complain you got pregnant."
rare vergelijkingen heb jij.....

Verwijderd

Wel duidelijk... Toch ?

Of moet ik em nog even uitleggen ;)

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op dinsdag 03 juli 2001 03:24 schreef SuB het volgende:
wil ik even weten waar jij dat op baseert? PB wordt als alibi gebruikt? Bij ons is het juist om gedraaid geen pb dan geen war.
Dat baseer ik er op dat mijn clan 2 keer ofsow heeft gespeeld met PB aan, en de clan in kwestie dingen deed die volstrekt niet konden. -> ik zeg niet snel dat er gecheat wordt, maar in dat geval had ik zo mijn vermoedens. Maarjah, als je PB draait mag je dat niet meer zeggen he? Jij zal dan misschien een goeie zijn, en het gebruiken om te voorkomen dat anderen tegen jouw cheaten, er zijn er echt wel die het omgekeerde doen.
----------------
Naar snake toe:

uhhm... jij wil nu dat ik jou een screenshot laat zien? van wat? een cheat dat ik dan als test gebruik en aangelogd zijnde op een PB server?

ik dacht toch dattik net zei dat ik geen PB installeer.

en jouw vergelijking met die condooms is echt geniaal... alleen had ik hem iets aangepast nog...

"Playing with Punkbuster is like having sex with a perforated condom: you don't have the right anymore to have critics about the playing of others."

Punkbuster is dus echt niet waterdicht.meer een vergiet... je haalt de dikste drek er uit, maar de echte diehard cheaters komen er toch wel omheen, en die zijn het lastigste om er mee te verslaan. De rest blijft schietvoer.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Wat iemand mij ff uit moet leggen.....

Ik hoor vaak twee tegenstrijdige dingen:
1. Iemand die niet in de hoekjes kijkt is een cheater want hij weet al dat er niemand zit.
2. Iemand die wel in alle hoekjes kijkt is een cheater want hij weet waar iedereen zit.

Mja oftewel mensen zijn gewoon veel te wantrouwig. Sommige denken met Punkbuster safe te zijn maar het is dus idd slechts een vergiet. Maarja de minder slimme cheaters die je ermee eruit haalt zijn ook de minder slimme cs-ers, volgens mij frag je die gewoon alsnog af cheat of niet.

In Duitsland is laatst veel ophef geweest over cheaters omdat een aantal grote clans betrapt waren. In sommige gevallen was het bewijs hiervoor gegrond maar bij sommige ook niet. In Nederland komt het volgens mij veel minder voor dat er gecheat wordt als in landen als Zweden en Duitsland.

Maarja persoonlijk geef ik niks om cheaters en niet om punkbuster. Het is gewoon niet te bewijzen (enkele zelden voorkomende gevallen uitgezonderd) en het heeft eigenlijk gewoon geen zin om je er druk over te maken. Het verpest alleen je eigen spel doordat je je concentratie verliest.

Omdat er geen waterdicht progje tegen cheaters is, heeft het in wars en op public servers weinig zin om iemand te beschuldigen. Je krijgt alleen maar een grote flamewar en een naar gevoel achteraf.

Als je nog geen 5 minuten bezig bent en het woordje lame valt al, dan weet je tegenwoordig al bijna zeker dat 5 minuten ervoor het eerste woord over een aimbot valt en dat het een conflict wordt. Of zoals in ons geval zelfs een paar eikels waarvan de clanleader quit en gewoon de hele prut in hybernation gooit waardoor je war gecanceled wordt. Dus maak je er niet druk over en blijf gewoon professioneel en besluit gewoon niet meer tegen een clan te spelen als je vermoedens hebt voor je eigen gemoedrust.

Dan nog even drie nadelen die ik met punkbuster heb ervaren:
1. Ik kon niet met mijn eigen nick spelen.

2. Sommige mensen weten niet hoe ze die PB meldingen uit moeten zetten waardoor ik geeneens naar mijn teammates kan typen.

3. Als iemand verkeerde drivers heeft (maar die verder niet verkeerd gebruikt) en je krijgt een PB melding wordt je complete clan meteen aan de schandpaal genageld terwijl het in wezen geen bewijs is. Check op CB maar eens bij de nl cs clan [ARES]. Een verkeerde pb melding een half jaar geleden en een screenie daarvan die snel rondging achtervolgt hen nu nog.

Zo valt het al op dat ik me verveel :)

Verwijderd

Ja, maar een cheater (met of zonder PB) zal nooit ergens naar toe lopen waar 4 tegenstanders staan, ook zal hij nooit vaak om hoekjes kijken om te weten als er iemand zit, immers hij weet het toch al dat er wel of niet iemand zit. Hij zal dus ook nooit zomaar op 'lucht' schieten.

Natuurlijk zijn er cheaters die dat proberen te faken of zetten hun cheats ff uit als iemand in spectator mode gaat. Het probleem is gewoon, het is bijna onmogelijk om te bewijzen dat iemand cheat.

Verwijderd

Ik werd laatst ook uigemaakt voor cheater ,maar het was gewoon een mega strakke geluks actie :)

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 11:54 schreef Stellarc het volgende:
Ik werd laatst ook uigemaakt voor cheater ,maar het was gewoon een mega strakke geluks actie :)
Ik ken het gevoel, ik word bijna elke dag wel minstens 1x uitgemaakt voor cheater. Zie het maar als een compliment. Die mensen die dat zeggen kunnen er waarschijnlijk ook niks aan doen omdat hun zoveel berichten lezen over cheats enzo. Misschien dat het in werkelijkheid wel allemaal meevalt.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
nope..
sorry maar punkbuster is al weer VEEL te veel verouderd...

er zijn al weer een stuk of wat hacks voor, en nieuwe cheats die PB niet tegen houd..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

ach ja ik vind het altijd wel leuk als ik zou iets tegen hou:
[07.02.2001 06:38:10] -=CODEX=- (794461) 195.143.26.240:50952 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL
[07.03.2001 11:09:20] [ICC] DJ-Futzie (362141) 213.118.79.227:33542 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL

• Kees
  • Laatst online: 14:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 01 juli 2001 16:04 schreef Flapmo het volgende:
het houd de newbee cheaters weg, maar heeft totaal geen effect op de gevorderde spelers/cheaters.
Verder detecteert het programma te snel iets, zoals bovenstaande OpenGL. Het hoeft niet gebruikt te worden, het kan prima zijn dat de beste newbee er totaal geen weet van heeft, want het is maar een videokaartdriver van zijn cd etc.

Conclusie:
- het is alleen interesant voor de newbee cheaters, maar die zijn ook snel zelf te pakken & die missen vaak de kwaliteiten om de cheat ook goed uit te buiten.

Het geeft je een vals gevoel van veiligheid en een alibi om te cheaten (als PB niets zegt, dan cheat jij ook niet is de gedachtengang in de top10 NL)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

waar jij het over hebt is gl_overbright dat is dit zeker niet dit is een wall hack.
114. OpenGL Cheat - A substitute / pass-through OPENGL32.DLL file that allows transparent textures in Half-life was positively identified. Fix: Remove the cheat from your system.

• Vos

Vos

AFCA

voor zover ik weet houdt pb wel cheaters tegen TENZIJ ze een pb-hack hebben, maar dan wordt je niet meer ge-authenticate...dus als je daar op let...

• Vos

Vos

AFCA

[07.02.2001 06:38:10] -=CODEX=- (794461) 195.143.26.240:50952 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL
[07.03.2001 11:09:20] [ICC] DJ-Futzie (362141) 213.118.79.227:33542 - #114 ** Cheat Violation ** OpenGL
Verder detecteert het programma te snel iets, zoals bovenstaande OpenGL. Het hoeft niet gebruikt te worden, het kan prima zijn dat de beste newbee er totaal geen weet van heeft, want het is maar een videokaartdriver van zijn cd etc.
Dat is bij de bovenstaande cheat dus niet zo, dat is alleen soms het geval bij ASUS drivers. OpenGL melding is zeker weten bepaalde .ini's geinstalleerd die voor een wallhack zorgen.

• HenkJan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 22:58
Inderdaad, 114 is wallhack, 113 is detectie van asusdrivers, wat niet hoeft te betekenen dat je cheat. Bovenstaande violation is dus zeker wel een wallhack:
113. Asus Cheat - The Windows display (video) drivers that are currently installed include code that allows cheating by being able to see through walls. Fix: Change your display driver version.

114. OpenGL Cheat - A substitute / pass-through OPENGL32.DLL file that allows transparent textures in Half-life was positively identified. Fix: Remove the cheat from your system.
Bovendien snap ik niet waarom je zo vel tegen punkbuster zou zijn. Ik heb nog nooit iets van lag/slechtere ping gemerkt. 'T is een heel simpel programma, wat wel degelijk cheaters tegen, wij hebben er onder andere iemand van [DG] mee betrapt.
Waarom oordelen als je het nog nooit gebruikt hebt?

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
PB zuigt gewoon imho, make that the hele scene zuigt. Waarom kan je er niet gewoon ervanuit gaan dat mensen niet cheaten?

Of zijn we nou zo sneu bezig dat we niemand meer vertrouwen?

BTW.. als iemand zeker wil weten of iemand niet cheat kan ie beter alleen nog maar op lanparties enzow spelen.

Oh.. en snake.. Ik ben een manneke.. ik kan niet zwanger worden.. :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

trouwens, wat een gezeik dat punkbuster newbee cheaters tegen houdt. Op de site waar je cheats haalt haal je gelijk ook meteen de punkbuster hack en that's it. Daar hoef je echt geen slimme cheater voor te zijn. Als je denkt slim te zijn omdat je cheat en punkbuster hack gebruikt ben je niet helemaal goed tussen de oren :+

MechWarrior || Monsters Game

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Ik begin het langzamerhand wel irritant te vinden dat PB. Met PB krijg ik namelijk sindskort --> Warning_FlushEntityPacket <-----
Nooit gehad verder, en pleur ik hem uit is meteen weg :?

Naja, natuurlijk is het idee goed van PB daar blijf ik bij.

Oja ff een sub-vraagje, alsik vanuit CS [alt]-[tab] doe en dan weer terug via [alt]-[tab] of [startbalk] is me geluid weg. Meer mensen hier last van (kheb de mod niet de standalone, want deze doet helemaal niets :(, en draai WinME)

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 13:12 schreef SuB het volgende:
ach ja ik vind het altijd wel leuk als ik zou iets tegen hou:
[..]
Ja, die DJ Futzie verdacht ik al van wallhack :) Hierbij is dat dus bevestigd.
En ik vind PB ook een kutprogramma, maar het is op dit moment de enige mogelijkheid om er een aantal cheaters tussenuit te halen. Dat is altijd nog beter dan niks!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op donderdag 05 juli 2001 12:38 schreef Flapmo het volgende:
Ik begin het langzamerhand wel irritant te vinden dat PB. Met PB krijg ik namelijk sindskort --> Warning_FlushEntityPacket <-----
Nooit gehad verder, en pleur ik hem uit is meteen weg :?

Naja, natuurlijk is het idee goed van PB daar blijf ik bij.

Oja ff een sub-vraagje, alsik vanuit CS [alt]-[tab] doe en dan weer terug via [alt]-[tab] of [startbalk] is me geluid weg. Meer mensen hier last van (kheb de mod niet de standalone, want deze doet helemaal niets :(, en draai WinME)
dat kut CL_FlushEntityPacket krijg ik bijna elke 10 seconden met dat :r casema :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op dinsdag 03 juli 2001 11:26 schreef N-JaY het volgende:
Wat iemand mij ff uit moet leggen.....

Mja oftewel mensen zijn gewoon veel te wantrouwig. Sommige denken met Punkbuster safe te zijn maar het is dus idd slechts een vergiet. Maarja de minder slimme cheaters die je ermee eruit haalt zijn ook de minder slimme cs-ers, volgens mij frag je die gewoon alsnog af cheat of niet.
De minder slimme cs-ers haal je er ook uit met Punkbuster hoor :D , lees wel es over gasten die niet weten hoe het werkt :) . Maare get dusted van jolt is sinds vandaag (kan ook eerder zijn, kijk pas weer vandaag) , en soms wordt ik eruit gekickt vanwege m'n clantag :?
Pagina: 1