Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Yanii3004
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-11 15:08
Dag beste tweakers!

Ik ben deze week op een aanbieding gestoten van het belgische 'Test Aankoop'. Je kan er bij het afsluiten van een abonement op hun maandblad als welkomsgeschenk een 8" tablet krijgen. Je kan je abonement al van de eerste maand stopzetten en dan heb je dus een tablet voor 10,30 euro.

Mijn vraag was nu of dit een goede deal zou zijn? Of dat ik met een onbruikbare chinese broltablet zou achterblijven. Er staat nergens een merk bij en het eenigste wat ze laten weten is dit:

Je leest het goed, Tablet Touchscreen 8”,Fototoestel voorkant: 2 megapixels, Fototoestel achterkant: 3 megapixels,Audio- en videospele, Geleverd met USB-kabel, oortjes, G-sensor, Besturingssysteem: Google android 5.1, Verbinding: Wifi 802 b/g/n, Bluetooth, Intern geheugen: 8 GB waarvan 3 GB gebruikt door het systeem en compatibel met geheugenkaart tot 32 GB (niet meegeleverd).

Informatie van hoe snel de processor is, hoeveel cores, welk merk, schermresolutie, batterij, ... staat er nergens bij. Heeft er iemand van jullie deze tablet al ontvangen en is het de moeite waard? Of laat ik deze deal beter schieten? Ik zou hem alleen voor lichte taken gebruiken zoals films kijken op de trein, browsen en youtube.

Alvast bedankt!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Voor 10 euro kun je eigenlijk geen miskoop doen. Gewoon proberen zou ik zeggen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-11 12:52
Zolang je er zeker van bent dat je direct kan opzeggen en dat je daadwerkelijk maar een tientje betaalt, dan is het sowieso niet zonde van jouw geld. Kan je er eventueel nog iemand anders blij mee maken :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft toch aankoopadvies, dus schopje naar de MAA.
Yanii3004 schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:22:
Of dat ik met een onbruikbare chinese broltablet zou achterblijven.
Waarschijnlijk is het wel een Chinees ding, dus support en updates hoef je in ieder geval niet te verwachten. Jammer genoeg wordt niet vernoemd hoeveel werkgeheugen het ding heeft of welke SOC en hoe snel deze is, dat bepaald wel heel veel in de snelheid van het ding.

Is het overigens deze actie. Ik kan daar niks vinden over de opzegperiode of opzeggen binnen één maand.

[ Voor 85% gewijzigd door rens-br op 19-12-2016 16:42 ]

• Yanii3004
Hier staat dat je hem na de eerdte proefperiode kan opzeggen

http://aanbod-besparing.b...Bp3uMlTmSJLUMgxoCm4vw_wcB

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Ja, dat is een onbruikbare chinese broltablet.
Kan ook niet anders voor 10,- toch?

Ze hopen dat mensen abonnementen aanhouden maar zelfs dan moet het eruit kunnen.
Dus dit is de goedkoopste honky tonk tablet die het predikaat "8 inch tablet" kan dragen en niet meer dan dat.

Zie het zo: als bij de speelgoedzaak een tablet aangeboden wordt voor 20,- zou jij hem dan op de gok willen kopen? Waarschijnlijk leg je hem na 1 uur spelen aan de kant. Als je dat 10,- waard is en de moeite om een abonnement te stoppen (met risiko op administratiefouten) dan moet je dat vooral doen.

• Yanii3004
Hier staat dat je hem na de eerste proefperiode kan opzeggen

http://aanbod-besparing.b...Bp3uMlTmSJLUMgxoCm4vw_wcB

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Lees goed... ik denk dat je 2 maanden zowieso al lid moet zijn:

U ontvangt uw eerste magazines binnen 2 weken na de verwerking van uw aanvraag. U ontvangt uw geschenk binnen 6 weken.
Pagina: 1