Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo,

Via deze weg wil ik jullie om advies vragen voor het aanschaffen van nieuwe boxen voor m'n huidige set.
Ik heb nu de Denon AVR 1612 met een center speaker (victa center 101) en 2 boxen (heco victa 201) van Heco. Ik zou hier graag 2 boxjes op aansluiten om hier een 5.1 systeem van te maken. Het liefst wil ik dit draadloos want ik kan het snoer niet goed wegwerken.
Mijn vraag is dus of het uberhaupt mogelijk is om iets van een receiver in mn Denon AVR 1612 te pluggen waardoor ik die 2 extra boxen draadloos achter mijn bank kan neerzetten en dat deze dus meeliften op de rest vd boxen waardoor het een 5.1 systeem wordt. En welk systeem zou dan het meest ideaal zijn. Ik heb geprobeerd dit uit te zoeken maar word er niet echt wijzer van. 8)7
Ik luister nu veel muziek op de huidige set maar wil meer films gaan kijken. Verder stream ik de muziek vanaf spotify via een google cast.
Erg bedankt voor jullie tijd. _/-\o_ _/-\o_

Groetjes Peter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:49
Draadloos zal vast kunnen via een omweg en de nodige vertraging. Volgens staat hier nog een topic over zoiets.
Waarom niet gewoon een draadje? Dat kan hij gewoon, en scheelt in kosten. En werkt waarschijnlijk ook nog eens beter :)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het zal vast wel mogelijk zijn om iets bij elkaar te zoeken zodat je de speakers draadloos kunt maken maar ik betwijfel of dit wel een goede oplossing zal zijn. Audiovertraging zal er de boel niet beter van maken.

Aankoopadvies voor speakers hoort in Consumentenelektronica Aankoopadvies thuis, ik er verplaats je topic dus die kant op.
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog even.