Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een PC die ik een aantal jaar terug heb samengesteld. Aangezien ik gedurende een tijd geen games meer heb gespeeld en dat binnenkort wel kan veranderen, wou ik even zien om deze pc te gaan upgraden.
In de titel zie je "1 of 2 PCs", waarmee ik wil zeggen dat ik nadenk om van de huidige pc een aantal componenten in een nieuw systeem wil/wou proberen steken. Huidige PC gebruik ik nu vooral voor design en producing, terwijl er wel een deftige (toen) graka in zit. Misschien niet meer ten volle bruikbaar in hetgeen ik er nu mee doe en dus eventueel wil recupereren en een aparte dedicated game-pc wil voorzien...
Is dat iets wat mogelijk zou zijn? Hier mijn huidige setup:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Scenario1: Upgrade PC 600€ (bv ssd uitbreiden + ram + graka extra)
Scenario 2: upgrade PC 300€ + nieuwe PC 600€
Richtprijzen natuurlijk. Kwaliteit primeert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie huidige setup hierboven
Ga je overklokken?
Game PC overklokken kan handig zijn, maar geen vereiste.
Wat verwacht je van ons?[i]
Indien mogelijk wat tips rond upgrademogelijkheden en recuperatie voor een dedicated game-pc...bedankt!
Ik heb momenteel een PC die ik een aantal jaar terug heb samengesteld. Aangezien ik gedurende een tijd geen games meer heb gespeeld en dat binnenkort wel kan veranderen, wou ik even zien om deze pc te gaan upgraden.
In de titel zie je "1 of 2 PCs", waarmee ik wil zeggen dat ik nadenk om van de huidige pc een aantal componenten in een nieuw systeem wil/wou proberen steken. Huidige PC gebruik ik nu vooral voor design en producing, terwijl er wel een deftige (toen) graka in zit. Misschien niet meer ten volle bruikbaar in hetgeen ik er nu mee doe en dus eventueel wil recupereren en een aparte dedicated game-pc wil voorzien...
Is dat iets wat mogelijk zou zijn? Hier mijn huidige setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asrock P67 Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club3D HD6950 2GB GDDR5 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung SH-S223C Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX PRO650W | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 74,50 | |
Wat mag het systeem gaan kosten?
Scenario1: Upgrade PC 600€ (bv ssd uitbreiden + ram + graka extra)
Scenario 2: upgrade PC 300€ + nieuwe PC 600€
Richtprijzen natuurlijk. Kwaliteit primeert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie huidige setup hierboven
Ga je overklokken?
Game PC overklokken kan handig zijn, maar geen vereiste.
Wat verwacht je van ons?[i]
Indien mogelijk wat tips rond upgrademogelijkheden en recuperatie voor een dedicated game-pc...bedankt!