Toon posts:

Welke geforce 2 mx met tv out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe beeldkaart kopen maar ik weet dus echt niet precies welke want ik wil er perse een met tv out en een die 64 mb is. Het moet wel de goedkoopste zijn die te krijgen is. Wie kan mij zeggen welke :?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:35
Wie kan mij zeggen welke :?
Dat kun je zelf

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Asus V7100/t Pro 32MB

Dit is een hele goede. En 32mb of 64mb maakt bijna echt niks uit dus ik zou daar maar niet te zwaar aan tillen.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
hrmm een leadtek gf2 mx400 is best een aardige met tv-out en 64mb en de prestaties zijn lang niet slecht

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Ik heb een Hercules Geforce 2MX en mijn broer heeft de tv out versie! Ziet er best wel goed uit, alleen een beetje wazig op groot scherm! De kaart opzich is snel, maar ik heb wel ergens gelezen dat MSI de mooiste tv out heeft op z'n Geforce 2 MX! Alleen heeft die geloof ik 6 ns geheugen en de Hercules 5.5 ns!!

Kijk anders eens ff op http://www.review-zone.com/hardware/video/geforce2_mx_roundup-2/page1.shtml

Verwijderd

Topicstarter
Maakt 6 of 5.5 ns geheugen nou zoveel uit? Volgens mij valt dat wel mee of niet :?

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 20:45 schreef michel-008 het volgende:
Maakt 6 of 5.5 ns geheugen nou zoveel uit? Volgens mij valt dat wel mee of niet :?
Zoveel verschil maakt het nu ook weer niet uit, maar je kan de kaart met 5,5 ns toch noet ff lekkerder overklokken als eentje met 6 ns.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 15:59 schreef michel-008 het volgende:
Ik ga een nieuwe beeldkaart kopen maar ik weet dus echt niet precies welke want ik wil er perse een met tv out en een die 64 mb is. Het moet wel de goedkoopste zijn die te krijgen is. Wie kan mij zeggen welke :?
5343 met de onderstaande specs

Verwijderd

Creative Labs Geforce 2 PRO 64MB DDR. Kost ongeveer 500-550 gulden.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 10:25 schreef delfosso het volgende:
Creative Labs Geforce 2 PRO 64MB DDR. Kost ongeveer 500-550 gulden.
Op zondag 01 juli 2001 15:59 schreef michel-008 het volgende:
Het moet wel de goedkoopste zijn die te krijgen is.
|:(

Kijk gewoon ff in de pricewatch. Daar kan je zelf even kijken welke het goedkoopste is.
Pagina: 1