Hallo allemaal!!
Afgelopen week heb ik een MSI GTX 1060 X6 tweedehands gekocht op tweakers, m'n allereerste aankoop hier
. toen ik thuis kwam had ik eerst m'n ouder drivers verwijdert met Display driver uninstaller, wat allemaal goed ging.
daarna m'n nieuwe GPU er in en toen opstarten......
maar toen liep ik tegen het probleem aan. de computer start laat het scherm van het moederboord zien en loopt dan vast en reageert nergens op. kan dus ook niet de bios in. en zo'n 20 seconde daarna hoor ik steeds 1 korte piep
Ik 4 jaar gelden ooit een computer bij mediamarkt gekocht en in de loop van de tijd wat dingen vervangen m'n huidige pc bevat :
CPU : i7 3770
GPU : AMD Radeon HD 7770 (oude) / MSI GTX 1060 X6 (nieuwe)
Moederboord : MS-7728
Voeding : Sharkoon WPM700 Bronze
SSD : Samsung 250 GB
Besturings systeem : Windows 10 64-bit
Windows opnieuw installeren wil ik vandaag denk ik gedaan, zelf denk ik ook dat het misschien aan mijn moederboord ligt dat simpelweg de kaart niet ondersteund, maar voordat ik weer wat nieuws ga kopen zonder dat ik weet dat dat zeker te weten het probleem is. hoop ik dat jullie mij dat kunnen bevestigen of een andere oorzaak kunnen aanwijzen.
Groetjes, Felix
Afgelopen week heb ik een MSI GTX 1060 X6 tweedehands gekocht op tweakers, m'n allereerste aankoop hier
daarna m'n nieuwe GPU er in en toen opstarten......
Ik 4 jaar gelden ooit een computer bij mediamarkt gekocht en in de loop van de tijd wat dingen vervangen m'n huidige pc bevat :
CPU : i7 3770
GPU : AMD Radeon HD 7770 (oude) / MSI GTX 1060 X6 (nieuwe)
Moederboord : MS-7728
Voeding : Sharkoon WPM700 Bronze
SSD : Samsung 250 GB
Besturings systeem : Windows 10 64-bit
Windows opnieuw installeren wil ik vandaag denk ik gedaan, zelf denk ik ook dat het misschien aan mijn moederboord ligt dat simpelweg de kaart niet ondersteund, maar voordat ik weer wat nieuws ga kopen zonder dat ik weet dat dat zeker te weten het probleem is. hoop ik dat jullie mij dat kunnen bevestigen of een andere oorzaak kunnen aanwijzen.
Groetjes, Felix