Ik ben op zoek naar een net setje bureauspeakers. Betaalbaar (~ €100-€150 (tenzij hoger écht meerwaarde heeft) en uiteraard kwalitatief. Ik heb een zeer gevarieerd muziekgenre, maar denk dat de warme tonen van John Mayer en Eric Clapton wel de meeste voorrang hebben. Echter komt er vaak genoeg ook metal of dance/Dutch pop uit m'n headset. Naast betaalbaar en kwaliteit vind ik design absoluut een meespelende factor. Logitech speakers gaan het dus niet worden. Tevens heb ik behoefte aan de mogelijkheid om draadloos muziek te streamen, tezamen met een AUX functie. Draadloos vanaf m'n Macbook, tenzij verbonden ben met external display met Audio-out; dan dus bekabeld.
Specifiek ben ik op zoek naar 2 bureauspeakers inclusief bass. Zelf vind ik zulke speakers (AudioEngine A2) ontzettend mooi eruit zien (en geloof ik dat ze altijd van dermate kwaliteit zijn?

Op dit moment gebruik ik een 1.1 speaker, de JBL Voyager. Dat geeft redelijk geluid, maar behalve stereo valt er denk ik nog wel wat in kwaliteit te verbeteren.. Daarnaast gebruik ik zelf een B&W P5 Wireless 2 headset met zéér heldere tonen en warm geluid.
Opgesomd:
Specifiek ben ik op zoek naar 2 bureauspeakers inclusief bass. Zelf vind ik zulke speakers (AudioEngine A2) ontzettend mooi eruit zien (en geloof ik dat ze altijd van dermate kwaliteit zijn?

Op dit moment gebruik ik een 1.1 speaker, de JBL Voyager. Dat geeft redelijk geluid, maar behalve stereo valt er denk ik nog wel wat in kwaliteit te verbeteren.. Daarnaast gebruik ik zelf een B&W P5 Wireless 2 headset met zéér heldere tonen en warm geluid.
Opgesomd:
- 2.0 bureauspeakers
- Warm geluid met heldere tonen en zachte, duidelijke bass
- Mooi design
- Zowel draadloos als te verbinden (met bron) via een AUX poort
- Budget: €100-€150, tenzij meerprijs flinke meerwaarde/noodzaak is