Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC Onderdelen - Compatibiliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een pc te bouwen. Mijn vraag is of er onderdelen zijn die niet goed met elkaar samenwerken of dat ik iets over het hoofd heb gezien. Ik heb al een kast. Ik wil dus gewoon weten of deze pc gaat werken :*)

https://pcpartpicker.com/list/YMLLd6

Alle reacties

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je de moeite nu eens neemt om het lijstje te posten, ipv clickbait, en het template te gebruiken zodat er uitleg is wat je wilt, en waarom je dit gekozen hebt? Hier heeft niemand wat aan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:14:
Als je de moeite nu eens neemt om het lijstje te posten, ipv clickbait, en het template te gebruiken zodat er uitleg is wat je wilt, en waarom je dit gekozen hebt? Hier heeft niemand wat aan.
Sterker nog PC part picker heeft een ingebouwde compatibility checker die al aangeeft dat het compatible is. Dus de vraag van TS is al beantwoord door TS zelf. :) Goed bezig. :Y

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Zie nogmaals br00ky in "PC Bouwen - Advies/verbeterpunten" om te weten wat we van je verwachten en waarom dit topic nu dicht is.

Dit topic is gesloten.