Soundbar als center speaker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 11:34

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Vraagje. Ik ben geintereseerd in de LG E6. Nu zit daar zo een mooie Harmon Kardon soundbar bij. Thuis heb ik een (Onkyo) reciever met 4.0 speakers. Ik mis op dit moment een center speaker.
Ik vroeg me af, kan ik de soundbar, dat bij de E6 wordt geleverd, als center speaker dan gebruiken?

Het lijkt me namelijk een zonde om zo een goeie soundbar, dat ook nog eens erg mooi uitziet als je de TV ophangt, niet gaat gebruiken.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
MM99 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:52:
Vraagje. Ik ben geintereseerd in de LG E6. Nu zit daar zo een mooie Harmon Kardon soundbar bij. Thuis heb ik een (Onkyo) reciever met 4.0 speakers. Ik mis op dit moment een center speaker.
Ik vroeg me af, kan ik de soundbar, dat bij de E6 wordt geleverd, als center speaker dan gebruiken?

Het lijkt me namelijk een zonde om zo een goeie soundbar, dat ook nog eens erg mooi uitziet als je de TV ophangt, niet gaat gebruiken.

Iemand hier ervaring mee?
Hoort hier thuis, maar ik heb die vraag ook al eerder gesteld, niemand die het antwoord heeft gegeven.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:00:
Hoort hier thuis, maar ik heb die vraag ook al eerder gesteld, niemand die het antwoord heeft gegeven.
Het heeft weinig te maken met de techniek van de OLED televisies of bepaalde voor of nadelen. Misschien is een eigen topic wel beter.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit gaat werken. Je receiver zal geen actief centerspeaker verwachten. Maar misschien komt er nog iemand met andere inzichten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 11:34

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Volgens mij kan je dus beter geen TV kopen met een ingebouwde soundbar, als je een eigen reciever hebt...