Hoe lang gaan huidige controllers nog mee?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Net het teazertje gezien van Max Payne (zie ook [topic=174149] ).. spel dat er erg goed uitziet, maar waarbij het hoofdcaracter, jij dus, nogal matrix like beweegt.. vooruit duiken, links & rechts duiken, ga ze maar door.
Nu ik heb erg snelle reflexen, maar om die met een muis en toestenbord even snel en vooral accuraat om te zetten naar iets dat een spel verstaat is weer wat anders. Drom dat ik denk dat of spellen (relatief) simplistisch gehouden moeten worden of dat er echt een nieuwe controller gaat moeten uitgevonden worden.. veel direkter en dergelijke.. wa's jullie idee hierover? Kunnen we over 10 jaar geen enkel spelletje (op pacman na) meer spelen zonder direkte brainlink met onze pc?

• Speedy
  • Laatst online: 06:59
Niks verslaat een toetsenbord + goeie muis en een goeie config. 100 toetsen waar je wat op kan gooien lekker dichtbij elkaar, wat wil je nog meer?

Flickr | Lego collectie

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zondag 01 juli 2001 15:55 schreef TAG_Speedy het volgende:
Niks verslaat een toetsenbord + goeie muis en een goeie config. 100 toetsen waar je wat op kan gooien lekker dichtbij elkaar, wat wil je nog meer?
Ik bedoel net dat NIEMAND die 102 toetsen kan snel en accuraat kan bedienen..
Beeld maar eens een realisme in (realisme gaat met grote treden vooruit) waar je in een spel ooit letterlijk iets moet typen.. controleer dat maar eens met je muis en keybordje.. gaat simpelweg niet.
Probeer jij maar eens met je muis en keyboard links weg te duiken en ondertussen toch nog ietwat gemikt te schieten. In't echte leven is zoiets makkelijk haalbaar (ietwat mikken zei'k) maar met muis en keyboard?!