Ik kan een app niet meer downloaden die ik al gekocht heb. Op m'n andere Apple apparaten staat ie wel maar krijg het niet meer op mijn IPhone 6. In de app store bij aangekocht staat de app op OPEN maar in het licht gedrukt, niet aan te klikken dus. Help!
Vraag
Alle reacties
Appstore al keer hard afgesloten? Door twee keer homebutton in te drukken en de Appstore naar boven te vegen? Anders iPad keer uitzetten en weer aanzetten. Lost vaak het probleem op.
[ Voor 10% gewijzigd door grote_oever op 18-12-2016 23:09 ]
Is die app nergens op je telefoon te vinden nu? Het lijkt erop dat hij er wel is, in dat geval: even verwijderen en opnieuw downloaden.
Anders telefoon even (geforceerd-) herstarten en als dat alsnog niet helpt; via instellingen>itunes en appstore even uit- en inloggen met je apple id.
Lukt dat niet, dan je telefoon aansluiten op een computer met itunes. Vanuit itunes de bewuste app downloaden/synchroniseren. Dat zou altijd moeten werken.
https://support.apple.com/nl-nl/ht201272
Anders telefoon even (geforceerd-) herstarten en als dat alsnog niet helpt; via instellingen>itunes en appstore even uit- en inloggen met je apple id.
Lukt dat niet, dan je telefoon aansluiten op een computer met itunes. Vanuit itunes de bewuste app downloaden/synchroniseren. Dat zou altijd moeten werken.
https://support.apple.com/nl-nl/ht201272
Wat ook nog wel eens wil helpen als dit het gevolg is van een update en de app staat niet meer op je homescreen en is niet te openen, is het volgende;
Als een herstart en dergelijken niet werkt:
Via instellingen - Algemeen - Beheer opslagruimte - Beheer opslag (lokaal, niet die van iCloud), kun je de app vinden. Daar kan je kiezen voor "Verwijder app", de app wordt geforceerd verwijdert waarna je hem via de app store opnieuw kunt installeren.
Als een herstart en dergelijken niet werkt:
Via instellingen - Algemeen - Beheer opslagruimte - Beheer opslag (lokaal, niet die van iCloud), kun je de app vinden. Daar kan je kiezen voor "Verwijder app", de app wordt geforceerd verwijdert waarna je hem via de app store opnieuw kunt installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 19-12-2016 02:20 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Probeer altijd een duidelijke topictitel te kiezen. Ik heb de titel aangepast naar "[iPhone 6] App downloaden werkt niet?"
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."