Toon posts:

q3 1.29 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is nu even geleden dat 1.29 geintroduceert is en ik ben benieuwd naar de ervaringen (vooral qua lag en speed performance)
Voor de rest heb ik heel lang met 1.17 gespeeld voordat ik 1.27 probeerde en dit was dus een verschil van hier tot ginder qua gameplay

Ik heb zelf tot woensdag nog mijn 56k en downloaden duurt een beetje lang dus wacht ik op woensdag. Maar ik zou graag wat positieve en negatieve ervaringen horen.

Kun je btw 1.29 gewoon over je 1.27 map heen installeren? Ik heb nu quake3 geinstalld -> daarover team arena (1.27g) -> daarover RA3 -> daarover osp. Dus ik heb eigenlijk weinig zin om dit hele proces te herhalen, dus als het makkelijk kan :) maw kan ik die 1.29 daarover gewoon installeren?

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Op zondag 01 juli 2001 15:36 schreef funksngrooves het volgende:
Het is nu even geleden dat 1.29 geintroduceert is en ik ben benieuwd naar de ervaringen (vooral qua lag en speed performance)
Voor de rest heb ik heel lang met 1.17 gespeeld voordat ik 1.27 probeerde en dit was dus een verschil van hier tot ginder qua gameplay

Ik heb zelf tot woensdag nog mijn 56k en downloaden duurt een beetje lang dus wacht ik op woensdag. Maar ik zou graag wat positieve en negatieve ervaringen horen.

Kun je btw 1.29 gewoon over je 1.27 map heen installeren? Ik heb nu quake3 geinstalld -> daarover team arena (1.27g) -> daarover RA3 -> daarover osp. Dus ik heb eigenlijk weinig zin om dit hele proces te herhalen, dus als het makkelijk kan :) maw kan ik die 1.29 daarover gewoon installeren?
Er is bijna geen tot geen snelheids (fps) winst met de nieuwe patch (bij mij iig)

Maare echt negatieve ervaringen heb ik niet alleen dat je oude demos niet meer kan afspelen.

Je kan 129 gewoon vanaf elke point release updaten.

En er is ook een progje dat je kan switchen tussen 127 en 129 die staat hier

Verwijderd

Topicstarter
Dat switch progje heeft een vriend van me al in java geschreven :)

Maar snelheidswinst (qua ping)
en gameplay verschilt dat iets?

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Nah de netcode is iets beter maar niet echt dratisch veranderd ofzo wat de meeste mensen verwachte.

Verwijderd

bij mij is de fps met 10 gestegen en me ping (op meeste servers, Behalve bw :( :( :() van 15 naar 10 gegaan.
Hebben trouwens meer mensen last van chello naar bw (ping 200/300)

GrtZ AndroX

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel last van ping 300 op bw terwijl ik op claranet en quakefr rond de 150ping. Ik zal woensdag eens kijken met essent@home.
Can't wait!!!!!!!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

K vind die rail maar prut, dus die heb ik maar weer op oud gezet, en plasma ook... De lightning gun en rocketlauncher laat ik mooi op de nieuwe textures staan :) Verder werkt 1.29f wel goed :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Misschien nog wat meer ervaringen?

Verwijderd

Err.... Je kan ook voor de update je 1.27 executable hernoemen. Als je dan 1.27 weer wilt spelen noem je hem gewoon weer quake3.exe.

Moet je wel even die nieuwe (1.29) een andere naam geven natuurlijk.

Die proggies bevatten waarschijnlijk alleen maar een oude executable.
jeeee.

• ZEN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2021

ZEN

huh? wat doe ik hier?

op www.clanbase.com stond dacht ik een progje wat het je makkelijk maakte om te switchen...

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

Pagina: 1