Nu de laptop toch echt wat traag gaat worden ben ik op zoek naar een nieuwe, mijn oude Toshiba Satellte is aan vervanging toe. Destijds begonnen met Vista maar snel geupgrade naar Win7 waar ik toch erg tevreden over ben al die jaren. destijds geen gebruik gemaakt naar de upgrade naar Windows 10.
Wat ga je met je laptop doen? Het dagelijks gebruik bestaat uit surfen over het WWW, werk gerelateerde zaken met Windows office producten, zo af en toe video's bewerken die gemaakt zijn met de GoPro. Ziggo kijken via de laptop. Tacx Trainer software, en dat alles met windows OS.
Wat is je budget?-> tussen de 700 - 900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?-> Laptop is voor 95 % thuis gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren -> geen echte voorkeuren. ervaringen met Asus en Tosiba zijn positief
Wat wil ik minimaal :.
Intel® Core™ i7 processor
8 GB werkgeheugen, moet wel uit te breiden zijn.
15,6 inch beeldscherm Full HD-resolutie (1.920 x 1.080)
NVIDIA GeForce 940MX
Toetsenbord met achtergrondverlichting.
DVD speler
Opslag 256 SSD
Harde schijf minimaal 500 GB, Opslag gebeurd hoofdzakelijk op een Nas
Beeldscherm mag ook een 17 Inch zijn, maar zal vaak de prijs hoger maken
Wat heb ik gezien:
Acer Aspire E5-575G-79TG
Dell Nieuw Inspiron 15 5000
Asus Essential Pro P2530UA-DM0050E
En misschien zijn er wel tips om wat beters er in te hebben.
Wat ga je met je laptop doen? Het dagelijks gebruik bestaat uit surfen over het WWW, werk gerelateerde zaken met Windows office producten, zo af en toe video's bewerken die gemaakt zijn met de GoPro. Ziggo kijken via de laptop. Tacx Trainer software, en dat alles met windows OS.
Wat is je budget?-> tussen de 700 - 900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?-> Laptop is voor 95 % thuis gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren -> geen echte voorkeuren. ervaringen met Asus en Tosiba zijn positief
Wat wil ik minimaal :.
Intel® Core™ i7 processor
8 GB werkgeheugen, moet wel uit te breiden zijn.
15,6 inch beeldscherm Full HD-resolutie (1.920 x 1.080)
NVIDIA GeForce 940MX
Toetsenbord met achtergrondverlichting.
DVD speler
Opslag 256 SSD
Harde schijf minimaal 500 GB, Opslag gebeurd hoofdzakelijk op een Nas
Beeldscherm mag ook een 17 Inch zijn, maar zal vaak de prijs hoger maken
Wat heb ik gezien:
Acer Aspire E5-575G-79TG
Dell Nieuw Inspiron 15 5000
Asus Essential Pro P2530UA-DM0050E
En misschien zijn er wel tips om wat beters er in te hebben.