Beste Tweakers,
In 2012 heb ik besloten voor het eerst een PC te bouwen, hiervoor heb ik de BBG gebruikt die hier op het forum beschreven stond. Ik had werkelijkwaar nul ervaring met het sleutelen aan computers en na een ervaring rijker te zijn merkte ik dat ik niet zo goed was met sleutelen.
De videokaart is kort na installatie overleden, ik heb hem eruit gehaald en heb eigenlijk 3 jaar lang met de grafische ondersteuning van het moederbord gewerkt. Nu wil ik toch weer een videokaart gaan installeren en ben ik op zoek naar advies.
Welke videokaart kan ik het beste steken in het volgende systeem?
...
1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
1 LG GH22NS70 Zwart
1 Nexus Prominent R
1 Intel Core i5 3450 Boxed
1 Corsair Builder CX600 V2
1 Samsung 830 series 128GB
1 Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
1 Asrock H77 Pro4/MVP
...
In 2012 heb ik besloten voor het eerst een PC te bouwen, hiervoor heb ik de BBG gebruikt die hier op het forum beschreven stond. Ik had werkelijkwaar nul ervaring met het sleutelen aan computers en na een ervaring rijker te zijn merkte ik dat ik niet zo goed was met sleutelen.
De videokaart is kort na installatie overleden, ik heb hem eruit gehaald en heb eigenlijk 3 jaar lang met de grafische ondersteuning van het moederbord gewerkt. Nu wil ik toch weer een videokaart gaan installeren en ben ik op zoek naar advies.
Welke videokaart kan ik het beste steken in het volgende systeem?
...
1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
1 LG GH22NS70 Zwart
1 Nexus Prominent R
1 Intel Core i5 3450 Boxed
1 Corsair Builder CX600 V2
1 Samsung 830 series 128GB
1 Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
1 Asrock H77 Pro4/MVP
...