| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock B150M-HDV | € 73,25 | € 73,25 |
| 1 | Corsair RM650x | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 89,09 | € 89,09 |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 259,- | € 259,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.142,24 | |
Vraag
Alle reacties
Beetje offtopic maar ga je echt geen SSD plaatsen ?
Voeding kan wat kleiner, maar ben zelf ook voorstander van over dimensionering als het om power supplies
gaat.
Voeding kan wat kleiner, maar ben zelf ook voorstander van over dimensionering als het om power supplies
gaat.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Ja, ik ben heel erg voor een net wat te grote voeding te hebben. Ik denk zelf geen SSD nodig te hebben aangezien ik de snelheid niet erg vind en ook graag die extra ruimte nodig heb.kdeboois schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:51:
Beetje offtopic maar ga je echt geen SSD plaatsen ?
gaat.
Ik zou het maar een testen. Hardware.Info heeft net een nuttig artikel voor laptop upgrade geschreven hierover.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:53:
[...]
Ja, ik ben heel erg voor een net wat te grote voeding te hebben. Ik denk zelf geen SSD nodig te hebben aangezien ik de snelheid niet erg vind en ook graag die extra ruimte nodig heb.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Verwijderd
Alleen is de voeding niet 'net wat' te groot, maar kei zware overkill. Zonder overklokken haal je tijdens een hele zware game maar zo'n 250 watt tot 275 watt max.
Een PC van 10 jaar oud met SSD voelt trouwens al sneller aan dan een pc met i7 6950x 10 core zonder SSD.
Er klopt ook niet veel van de samenstelling en gaat ook niet werken.
Een PC van 10 jaar oud met SSD voelt trouwens al sneller aan dan een pc met i7 6950x 10 core zonder SSD.
Er klopt ook niet veel van de samenstelling en gaat ook niet werken.
DDR 3 geheugen op een ddr4 moederbord? Geen cpu koeler? Overklokbare processor op een moederbord waarmee niet te overklokken valt? MicroATX bord in een ATX kast met raam? Geen ssd? Overkill voeding? En of de 1070 gemaxed kan worden hangt af van de monitor. Welke resolutie en refreshrate?
Mag nog heel wat aan veranderd worden voordat het gaat werken, best bang voor de buck is en er goed uitziet. Maar het is een begin.
Mag nog heel wat aan veranderd worden voordat het gaat werken, best bang voor de buck is en er goed uitziet. Maar het is een begin.
[ Voor 6% gewijzigd door Philpend op 18-12-2016 14:27 ]
Verwijderd
En om het nog iets rommeliger te maken heeft TS 2 topics lopen Is er iets mis met deze setup?
Dubbel met Is er iets mis met deze setup?. dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()