Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart voor mijn desktop als update van de XFX GeForce 9600GT. Ik heb afgelopen jaar de rest van de pc een upgrade gegeven, maar voor deze had ik toen geen budget.
Videokaart moet twee schermen ondersteunen op FullHD. Nu komt de uitdaging, hij moet mijn huidige schermen ondersteunen. Ik heb 3 schermen met een behoorlijke leeftijd:
Scherm 1 (Hoofdscherm, FullHD): 1 VGA Aansluiting
Scherm 2 (extra scherm, geen FullHD): 1 VGA aansluiting
Scherm 3 (extra scherm, FullHD): 1 HDMI en 1 VGA aansluiting.
Ze hoeven niet alle 3 tegelijk gebruikt te worden. Ik wil scherm 1 en een van de twee andere schermen gebruiken.
Ik wil recentere spellen kunnen spelen maar dat hoeft niet op de hoogste settings. Wat ik wel belangrijk vind is DirectX12 ondersteuning. Met mijn huidige videokaart wordt dit niet ondersteund.
Ik denk dat ik minimaal 4gb aan videogeheugen wil
Wat is je budget?
Ik heb een cadeaubon van 70 euro bij Bol.com van mijn werk gekregen. Dus ik ga hem kopen bij bol.com.
Totale budget is €150.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben al een paar weken aan het zoeken en ik heb geen idee wat goed is. Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de volgende types:
Ik zoek een videokaart voor mijn desktop als update van de XFX GeForce 9600GT. Ik heb afgelopen jaar de rest van de pc een upgrade gegeven, maar voor deze had ik toen geen budget.
Videokaart moet twee schermen ondersteunen op FullHD. Nu komt de uitdaging, hij moet mijn huidige schermen ondersteunen. Ik heb 3 schermen met een behoorlijke leeftijd:
Scherm 1 (Hoofdscherm, FullHD): 1 VGA Aansluiting
Scherm 2 (extra scherm, geen FullHD): 1 VGA aansluiting
Scherm 3 (extra scherm, FullHD): 1 HDMI en 1 VGA aansluiting.
Ze hoeven niet alle 3 tegelijk gebruikt te worden. Ik wil scherm 1 en een van de twee andere schermen gebruiken.
Ik wil recentere spellen kunnen spelen maar dat hoeft niet op de hoogste settings. Wat ik wel belangrijk vind is DirectX12 ondersteuning. Met mijn huidige videokaart wordt dit niet ondersteund.
Ik denk dat ik minimaal 4gb aan videogeheugen wil
Wat is je budget?
Ik heb een cadeaubon van 70 euro bij Bol.com van mijn werk gekregen. Dus ik ga hem kopen bij bol.com.
Totale budget is €150.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 214,50 | € 214,50 |
| 1 | ASRock B150M Pro4S | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | XFX GeForce 9600GT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 932 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Acer AL1916Ws | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Syncmaster 2233SN Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 20,95 | € 20,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 126,30 | € 126,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 547,60 | |
Ik ben al een paar weken aan het zoeken en ik heb geen idee wat goed is. Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de volgende types:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte GV-N75TWF2OC-4GI | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX460 WINDFORCE OC 4G | € 125,83 | € 125,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 275,78 | |
Xbox: Gulpener88