logitech cordless

Pagina: 1
Acties:

• poelmann
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 10:07
heeft iemand enig idee hoe je kan voorkomen dat als je twee sets gebruikt dat ze op elkaar storen, met name de muizen ?

2xNetfinity 5500-4SX(dual PII 400, 1gig, scsi hotswaps) + ws1, ws2, ws3

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

FF opnieuw connecten.
Ikzelf heb de cordless desktop (muis en keyboard) en de optical cordless.
De optical zit op mijn PC. en de andere muis samen met KBD zit op switchbox aan mijn server. Zenders zitten op ongeveer 100 cm van elkaar af, en beidde muisen storen elkaar niet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• poelmann
Heb ik gedaan, stekkers eruit, en nog storen.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Misschien heb je net pech met de 2 stations.
Ik kan bv niet mijn cordless desktop muis aan de praat krijgen op de ontvanger van de optical. Maar een vriend van mij heeft dit weer wel voor elkaar gekregen.
Misschien moet je de stations verder uit elkaar zetten. En ze eerst 1 voor 1 laten connecten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• poelmann
ok, bedankt.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Ik kan ook geen draadloze muis gebruiken omdat die aso van hier tegenover met radio's zit te kloten :(

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb gelukkig nergens last van. Er zit trouwens op elke logitech cordless device een "connect" knop. Is die niet bedoeld om een andere frequentie ofzo te gebruiken?

• Bart-01
  • Laatst online: 16-07 20:25
Helaas de sets die in NL in de handel zijn werken allemaal op dezelfde frequentie. Wel coderen ze de data iets anders zodat je met 1 muis niet direct 2 computers bedient. Doordat ze op dezelfde freq zitten kunnen ze elkaar wel storen, met als gevolg dat b.v. een muis niet reageert (erg vervelend tijdens het gamen).

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

zoe je niet door een beetje soldeerwerk in muis en ontvanger de frequentie iets kunnen verhogen/verlagen?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Op zondag 01 juli 2001 16:54 schreef Bart-01 het volgende:
Doordat ze op dezelfde freq zitten kunnen ze elkaar wel storen, met als gevolg dat b.v. een muis niet reageert (erg vervelend tijdens het gamen).
Das ook meteen de tip voor mensen die naar een LAN party gaan: neem altijd voor de zekerheid een kb/muis mee met snoer voor het geval je cordless wordt gescrambled :)

• poelmann
Het is gelukt, cpu uit, batterijen eruit, batterijen erin, cpu aan, connect op kastje, connect op muis en het werkte weer. Toch bedankt voor de tips.

Pagina: 1