Mijn vraag
Ik heb hier thuis een samsung hts e-5530 staan die aangesloten is op een lg tv met simplink.
Nu ben ik kort geleden verhuisd en sinds dien heb ik de samsung niet meer op tv kunnen gebruiken.
Als ik de home cinema aansluit op de tv dan valt het tv geluid uit alleen neemt de home cinema het niet over.
De boxen werken wel als ik ze met bluetooth verbindt met me telefoon.
De tv zelf werkt met de simplink van LG en heeft een ARC poort.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Aan hardware is het egt alleen een tv aangesloten op een home cinema set.
Verder zijn er op de tv een xbone en tele 2 kastje aangesloten, vroeger kon ik het geluid van alle apparaten via de home cinema laten lopen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb voor zover ik weet de meeste hdmi kabels hier thuis al geprobeerd.
Ook heb ik zoveel mogelijk aansluit combinaties geprobeerd, zonder enig vooruitgang
Het gaat verder om de volgende apparaten:
Home cinema: Samsung HTS-E5530 3d surround sound
Televisie: LG 42LM620S
Ik heb hier thuis een samsung hts e-5530 staan die aangesloten is op een lg tv met simplink.
Nu ben ik kort geleden verhuisd en sinds dien heb ik de samsung niet meer op tv kunnen gebruiken.
Als ik de home cinema aansluit op de tv dan valt het tv geluid uit alleen neemt de home cinema het niet over.
De boxen werken wel als ik ze met bluetooth verbindt met me telefoon.
De tv zelf werkt met de simplink van LG en heeft een ARC poort.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Aan hardware is het egt alleen een tv aangesloten op een home cinema set.
Verder zijn er op de tv een xbone en tele 2 kastje aangesloten, vroeger kon ik het geluid van alle apparaten via de home cinema laten lopen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb voor zover ik weet de meeste hdmi kabels hier thuis al geprobeerd.
Ook heb ik zoveel mogelijk aansluit combinaties geprobeerd, zonder enig vooruitgang
Het gaat verder om de volgende apparaten:
Home cinema: Samsung HTS-E5530 3d surround sound
Televisie: LG 42LM620S