Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet val kort weg (bekabeld)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Beste mensen,

Sinds een paar maanden zit ik in een nieuwe woning. Even een korte omschrijving; Ik woon op de bovenste verdieping en deel het internet met mijn onderburen. De internetkabel komt helemaal beneden en het huis in en is aangesloten aan een router van ZTE. Vervolgens loopt er een kabel naar mijn woning en heb in een bridge staan van Sitecom. Hier heb ik een internetkabel aangesloten en doorgetrokken naar mijn PS4. Tijdens gamen merk ik dat ik regelmatig wordt gekickt uit de server omdat de connectie (kort) verdwenen is. Vooral met gamen is dit erg vervelend omdat ik mijn game dan weer opnieuw moet gaan starten en mijn progressie voor niks geweest is..
Wij hebben een internetsnelheid abonnement van 500MB en mijn onderburen maken hier zelden tot nooit gebruik hiervan.

Verder is mijn internetsnelheid uitstekend. Het probleem is dus die korte reset.

Iemand ook ervaringen hier mee?

...

Alle reacties

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Heb je de onderburen al gevraagd of zij dit ook ervaren?

Wat staat er in de logs van de Sitecom?

Heb je toegang tot het modem? (Zte)
Betreft dit een Experiabox?

Anjunabeats

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:24
Al eens de sitecom verwijderd en rechtstreeks op de ZTE gespeeld ? Zou niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer zijn dat het probleem in die sitecom apparatuur zit.

Verwijderd

Topicstarter
@wizai Zij gamen niet, dus die hebben er geen last van. Ik weet niet of ik kan inloggen op de bridge van sitecom. Ik heb wel toegang tot de router die beneden staat. Het is (volgens mij) geen Experia box.

@jan-man Hoe kan ik dat precies doen? Dan moet ik het internet helemaal van binnen draadloos op gaan pikken toch?

Ik heb trouwens ipv een bridge een accespoint met daarop mijn internetkabels aangesloten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2016 10:10 ]

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Een accesspoint met daarop jouw 'internetkabels'?
Ik denk dat je een aantal dingen door elkaar haalt.

Kun je aangeven wat voor apparaat het precies is?
Je PS4 is dus aangesloten op een netwerkkabel, komt die uit een switch, of bijvoorbeeld een Powerline adapter?

Anjunabeats