Ik heb hulp nodig met mijn computer/monitor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb de laatste tijd last van een probleem met mijn computer,

Als ik aan het gamen ben valt na 5-10 minuten mijn beeldscherm uit, ik hoor geluid en mijn computer blijft gewoon aan staan maar mijn beeldscherm reageert helemaal niet meer. kan iemand mij hierbij helpen?

Hier is mijn speccy trouwens:

Operating System
Windows 7 Professional 64-bit SP1
CPU
Intel Core i5 6400 @ 2.70GHz 25 °C
Skylake 14nm Technology
RAM
16,0GB Single-Channel Unknown @ 1066MHz (14-14-14-35)
Motherboard
Gigabyte Technology Co. Ltd. B150-HD3P-CF (U3E1) 30 °C
Graphics
PHILIPS FTV (1360x768@60Hz)
DELL E193FP (1280x1024@60Hz)
2047MB NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (MSI) 30 °C
Storage
931GB Western Digital WD WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA) 26 °C
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GH24NSD1 SCSI CdRom Device
Audio
Realtek High Definition Audio

Graag hoor ik snel antwoord

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Nou kreeg je bij het openen van je topic zo een keurige template met o.a. de belangrijkste vraag "Wat heb je zelf al geprobeerd". Die moet je dan natuurlijk niet weghalen ;). Dumpen van een vraag zonder enige vorm van eigen inzet is niet hoe Tweakers werkt. Dus, wat heb je allemaal al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:07:
Nou kreeg je bij het openen van je topic zo een keurige template met o.a. de belangrijkste vraag "Wat heb je zelf al geprobeerd". Die moet je dan natuurlijk niet weghalen ;). Dumpen van een vraag zonder enige vorm van eigen inzet is niet hoe Tweakers werkt. Dus, wat heb je allemaal al gedaan?
Sorry je hebt gelijk,

Dan zal ik het maar nu even zeggen:

- Ik heb gekeken of alle kabels goed vast zaten: Ja dat zat het
- Ik heb met speccy gekeken hoe de temperatuur was voor en na het gamen: Dat was zoals boven geschreven
- Ik heb allerlei dingen op internet op gezocht: Geen oplossing
- Mijn computer is trouwens pas een klein jaartje oud dus lijkt me stug dat het te oud aan het worden is
- Ik heb geprobeerd om op de mogelijke plekken stof te verwijderen tussenin mijn computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoe is je scherm aangesloten?
Al een andere kabel geprobeerd?
Al een andere monitor geprobeerd?
Al je monitor op een ander systeem aangesloten?

[ Voor 11% gewijzigd door TommyboyNL op 17-12-2016 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:14:
[...]

- Mijn computer is trouwens pas een klein jaartje oud dus lijkt me stug dat het te oud aan het worden is
Nou? De Gtx 750 is toch wel wat ouder hoor en aan de resoluties te zien zijn de monitoren ook niet vorige week van de band gerold.
Ironisch genoeg zijn dit nou net de componenten die van invloed (kunnen) zijn op jouw problemen.
Mis trouwens ook de voeding in jouw lijstje. Welk beestje voorziet het systeem van prik?
Graag hoor ik snel antwoord
Lijkt me overigens niet de meest slimme manier om een bericht af te sluiten. GOT is een plek met hobbyisten die hun kennis (gratis) delen om anderen te kunnen helpen. Denk niet dat het gepast en gewenst is om dan dergelijke eisen te roepen. Als je snel antwoord wilt kun je het beste naar de lokale pc boer gaan om je pc tegen betaling te laten fixen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th3sander
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 23:18
Crashed de videokaart driver?
Kijk is in de logs.
Pagina: 1