Ik heb een probleem met mijn Yamaha Receiver (een RX V477). Tot voor kort gebruikte ik zonder problemen spotify connect vanaf mijn telefoon, pc en ipad om muziek via mijn receiver af te spelen. Maar sinds vandaag werkt dit niet meer, en geeft de receiver een 'Access Error' melding als ik spotify probeer af te spelen. Soms loopt de muziek-tijdbalk wel door op mijn andere apparaat (telefoon, ipad of pc), en soms niet.
Ik heb de receiver al meerdere malen opnieuw gestart, van de stroom gehaald en alles opnieuw opgestart (andere apparaten). Maar tot nu toe zonder succes. Iemand enig idee voor een oplossing? Streamen via een chromecast werkt wel, dus het lijkt echt in de combinatie van receiver en spotify te zitten (internetradio werkt wel, dus een internetverbinding is er wel).
Ik heb de receiver al meerdere malen opnieuw gestart, van de stroom gehaald en alles opnieuw opgestart (andere apparaten). Maar tot nu toe zonder succes. Iemand enig idee voor een oplossing? Streamen via een chromecast werkt wel, dus het lijkt echt in de combinatie van receiver en spotify te zitten (internetradio werkt wel, dus een internetverbinding is er wel).