Ok,.. even de botte Tweaker uithangen...Wat is dat toch elke keer met die slecht afgewerkte Wall-Pc's?!
Als het een CiP is dan gaat deze in 3,2,1...dicht.
Lees dit even;
Casemods in Progress En vraag daarna een CiP aan in schop een modje -->
Hier.
Daarnaast is wat je nu laat zien nou nog niet echt bijzonder, heel eerlijk is het gewoon niet zo mooi.
Ik snap dat je 'pas' 14 bent, maar ook dan kan je een sticker netjes plakken toch? Als je een sticker plakt (zeker bij zo'n grote als deze) zorg dan dat je een (bank-) pasje bij de hand te hebt, daarmee kan je de sticker mooi glad strijken bij het aanbrengen. De bol staande randen die je nu hebt kan je proberen weg te halen door er met een speldje een klein gaatje in te prikken en dan met een pasje glad strijken.
Solderen gaat een stuk makkelijker als je een bijdehandje / 3e hand hebt. Bijvoorbeeld
zoiets
Plexi bewerken gaat het beste met een metaalvijl, niet te grof, anders heb je kans dat het plexi scheurt, maar ook niet te fijn, anders zit ie na elke haal vol met plexi. Afwerken met een stukje schuurpapier (Op een gladde ondergrond plakken en daar je plexi overheen halen.) Een schuurmachine zal ook vast wel werken, maar dat is net zoiets als een grote moker gebruiken om een klein spijkertje van 1 cm een dun plankje te slaan, een beetje overkill, met een grote kans dat het misgaat.
En de beste tip die ik je kan geven: Neem de tijd!! Dingen zelf maken kost tijd, heel veel tijd.. Maar dat is niet erg, het resultaat zal alleen maar beter zijn. Dus, niet haasten maar rustig de tijd nemen om dingen mooi af te werken. Neem van mij aan dat je meer voldoening krijgt uit een mooie build die weken duurt, dan een afgeraffelde build die maar zo snel mogelijk in elkaar moet.
Disclaimer
Niks persoonlijks, ik zie gewoon graag goeie casemods, waarbij mensen hun best doen er wat moois van te maken. Halfbakken werk zit niemand op te wachten en ik neem aan jij (ts) ook niet, je wilt uiteindelijk toch een mooie strakke pc aan je muur, toch!?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black